شیراز-ایرنا-داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس گفت:جریان یافتن ولایت الهی در جامعه شتاب گیرد و گام‌های جدی‌تری در مسیر تمدن نوین اسلامی برداشته شود.

به گزارش ایرنا،حجت‌ الاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند شامگاه دوشنبه در تبیین مبانی فکری و شعار انتخاباتی خود، در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به تشریح موضوع «تحول در حکمرانی ولایی» پرداخت.

وی بیان کرد: خاستگاه حکمرانی ولایی اسلامی، نه همچون حکومتهای کمونیستی یا سلطنتی «ترس» است و نه همچون حکمرانی‌های کنونی در اروپا و آمریکا منفعت، بلکه بر مبنای جریان محبت بین مردم و حاکم، شکل گرفته و انسجام می‌یابد.

پیروزمند با بیان اینکه کشور در گام دوم نیاز به تحول در حکمرانی ولایی دارد گفت: حکومت ولایی بر مبنای جریان محبت ببن مردم و حاکم شکل گرفته است. حکمرانی ولایی، به معنای تشکیل الگوی ایمانی در پیوند میان امام و امت است و با هدف کمال انسانی، پیش می‌رود.

این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان فارس افزود: کشور در گام دوم انقلاب، نیاز به تحول در حکمرانی ولایی دارد. این تحول به معنای تغییر مبانی و اصول انقلاب نیست بلکه به این معناست که پیوند بین ولایت و مردم بیشتر شود.

بیان معنا، اهداف، مبنا، الزامات، موانع و چشم‌انداز حکمرانی ولایی، محورهای بحث پیروزمند در این نشست بود.

استان فارس دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان است.

کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز است.