کاندیدای انتخابات خبرگان فارس: گام‌های جدی‌تر در مسیر تمدن نوین اسلامی برداشته شود

شیراز-ایرنا-داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس گفت:جریان یافتن ولایت الهی در جامعه شتاب گیرد و گام‌های جدی‌تری در مسیر تمدن نوین اسلامی برداشته شود.

به گزارش ایرنا،حجت‌ الاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند شامگاه دوشنبه در تبیین مبانی فکری و شعار انتخاباتی خود، در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، به تشریح موضوع «تحول در حکمرانی ولایی» پرداخت.

وی بیان کرد: خاستگاه حکمرانی ولایی اسلامی، نه همچون حکومتهای کمونیستی یا سلطنتی «ترس» است و نه همچون حکمرانی‌های کنونی در اروپا و آمریکا منفعت، بلکه بر مبنای جریان محبت بین مردم و حاکم، شکل گرفته و انسجام می‌یابد.

پیروزمند با بیان اینکه کشور در گام دوم نیاز به تحول در حکمرانی ولایی دارد گفت: حکومت ولایی بر مبنای جریان محبت ببن مردم و حاکم شکل گرفته است. حکمرانی ولایی، به معنای تشکیل الگوی ایمانی در پیوند میان امام و امت است و با هدف کمال انسانی، پیش می‌رود.

این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان فارس افزود: کشور در گام دوم انقلاب، نیاز به تحول در حکمرانی ولایی دارد. این تحول به معنای تغییر مبانی و اصول انقلاب نیست بلکه به این معناست که پیوند بین ولایت و مردم بیشتر شود.

بیان معنا، اهداف، مبنا، الزامات، موانع و چشم‌انداز حکمرانی ولایی، محورهای بحث پیروزمند در این نشست بود.

استان فارس دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان است.

کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha