تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصویب ۱۵۵ همت به عنوان بودجه سال آینده شهرداری تهران را اتفاقی مبارک عنوان کرد و گفت: توسعه ناوگان عمومی اولویت این بودجه در سال ۱۴۰۳ شهرداری است.

علیرضا نادعلی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در مورد بودجه سال بعد شهرداری تهران ، افزود: از سه ماه پیش لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شکل گرفت و در کمیسیون های تخصصی شورا مورد بررسی قرار گرفت و پس از چکش کاری این بودجه دیروز با عدد ۱۵۵ همت مصوب شد که عدد خوبی است.

وی ادامه داد: محقق شدن این بودجه سخت و توزیع متناسب آن سخت تر است؛ توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در اولویت است تا مردم سال بعد تحول در این بخش را مشاهده کنند.

نادعلی در مورد ورود اتوبوس های داخلی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران گفت: نسبت به تولید ملی نگاه ما منطبق بر نگاه مقام معظم رهبری و براساس اقتصاد مقاومتی است.

وی یادآور شد: ما چند خودروساز اصلی داریم که همواره عملکرد آنها مورد انتقاد بوده است و نتایج مناسبی از آنها نگرفتیم و برخی کوتاهی ها را شاهد بودیم با این وجود خرید اتوبوس از داخل برای ما اولویت بوده اما کیفیت خدمات هم مهم است که باید لحاظ شود.