توسعه ناوگان عمومی اولویت بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصویب ۱۵۵ همت به عنوان بودجه سال آینده شهرداری تهران را اتفاقی مبارک عنوان کرد و گفت: توسعه ناوگان عمومی اولویت این بودجه در سال ۱۴۰۳ شهرداری است.

علیرضا نادعلی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در مورد بودجه سال بعد شهرداری تهران ، افزود: از سه ماه پیش لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شکل گرفت و در کمیسیون های تخصصی شورا مورد بررسی قرار گرفت و پس از چکش کاری این بودجه دیروز با عدد ۱۵۵ همت مصوب شد که عدد خوبی است.

وی ادامه داد: محقق شدن این بودجه سخت و توزیع متناسب آن سخت تر است؛ توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در اولویت است تا مردم سال بعد تحول در این بخش را مشاهده کنند.

نادعلی در مورد ورود اتوبوس های داخلی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران گفت: نسبت به تولید ملی نگاه ما منطبق بر نگاه مقام معظم رهبری و براساس اقتصاد مقاومتی است.

وی یادآور شد: ما چند خودروساز اصلی داریم که همواره عملکرد آنها مورد انتقاد بوده است و نتایج مناسبی از آنها نگرفتیم و برخی کوتاهی ها را شاهد بودیم با این وجود خرید اتوبوس از داخل برای ما اولویت بوده اما کیفیت خدمات هم مهم است که باید لحاظ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha