تهران- ایرنا- هدف ۶۸.۷ درصد غرفه‌داران از شرکت در نمایشگاه رسانه، تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام شد؛ همچنین ۱۴.۷ درصد نیز کسب مهارت و تجارب جدید را هدف خود از شرکت در نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار رسانه و مطبوعات ایرنا، در بررسی آماری بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه رسانه که در روزهای برگزاری نمایشگاه انجام شد، تاثیر این نمایشگاه از نگاه غرفه‌داران به ترتیب اولویت عبارتند از:

۱. معرفی مطبوعات جدید به مردم

۲. ایجاد زمینه رقابت و همکاری بین رسانه‌ها

۳. بازنمایی و معرفی مطبوعات شهرستان

در ادامه از کیفیت اطلاع رسانی نمایشگاه از غرفه‌داران پرسیده شد که به ترتیب عبارتند از:

۱. امکانات اطلاع رسانی داخل نمایشگاه (۳۴درصد)

۲. بولتن خبری روزانه‌ نمایشگاه (۳۲.۲ درصد)

۳. پوشش مطبوعاتی(۳۱.۳ درصد) خوب و خیلی خوب بوده است

۷۴.۸ درصد غرفه داران اعلام کرده‌اند که بودجه‌ نشریه‌شان از بخش خصوصی تامین می‌شود.

۵۶.۷ درصد غرفه‌داران اعلام کرده‌اند هزینه‌ مالی حضور در نمایشگاه زیاد است.

در پایان از غرفه‌داران درباره مدت زمان برگزاری نمایشگاه پرسیده شد که ۵۲.۱ درصد اعلام کرده‌اند چهار روز مناسب است و ۴۰‌.۸ درصد اعلام کرده‌اند مدت زمان برگزاری کم است.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از یکشنبه ۲۹ بهمن به مدت چهار روز با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌ و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه در مصلای تهران میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری بود.