تهران- ایرنا- سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی گفت: صدها نفر از جانبازان و ایثارگران که در مسابقات کشوری شرکت کرده‌اند بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند. از ورزشکاران خواسته شده حتی‌الامکان با پوشش ورزشی به پای صندوق‌های رای بروند و به حضور حداکثری مردم در انتخابات سفارش کنند.

به گزارش ایرنا، سید محمد میرکاظمی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی درباره حضور ورزشکاران در انتخابات گفت: ورزشکاران جانباز و ایثاگر مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند. ایثارگران ورزشی، مردمی‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های ملی و محلی هستند.

میرکاظمی افزود: مردم به ورزشکاران کشورشان اعتماد دارند، به خصوص اگر ورزشکاران، قهرمانان عرصه جهاد و حماسه باشند. جانبازان، در طول چند دهه، به منافع شخصی و گروهی بی‌اعتنا بوده و تنها به خواست ملت و مصالح نظام اسلامی توجه داشته‌اند.

وی نقش جانبازان را در مشارکت در انتخابات مهم دانست و ادامه داد: صدها نفر از جانبازان و ایثارگران که در مسابقات کشوری شرکت کرده‌اند بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند.

میرکاظمی با اشاره به مسابقات کشوری که در طول هفته‌های گذشته در شهر رامسر در حال برگزاری بوده، از اقدامات تبلیغاتی در طول بازی‌ها با هدف ایجاد شور و شوق انتخاباتی به‌ویژه برای جوانان خبر داد.

وی گفت: قهرمانان و جانبازان ورزشکار در مصاحبه با گروه‌های خبری بر حضور مردم پای صندوق رای تاکید کردند. همچنین مسئولان ورزشی در استان‌ها نیز برای نشر کلیپ‌ها در فضاهای مجازی و رسانه‌های محلی موظف شدند.

میرکاظمی خاطرنشان‌کرد: از ورزشکاران خواسته شده حتی‌الامکان با پوشش ورزشی به پای صندوق‌های رای بروند و در بازگشت به شهرهای خود و در مراسم‌های استقبال و تجلیل، به حضور حداکثری مردم در انتخابات سفارش کنند.