شیراز-ایرنا- تیم  شهر راز شیراز در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور در خانه مغلوب تیم مس شهر بابک کرمان شد و  با اعتراض تماشاگران شیرازی رو برو شد.

به گزارش خبرنگارایرنا این بازی که عصر سه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز و از هفته بیست و یکم این مسابقات برگزار شد تیم میزبان با یک گل بازی را به میهمان خود مس شهر بابک واگذارکرد.

به نظرمی رسید این ۲ تیم که هیچ شانسی برای صعود به بالای جدول ندارند بازی خوبی را به نمایش بگذارند اما این اتفاق نیفتاد هرچند تیم شهر راز بهتر بازی کرد و تیم مس هم آمده بود با ضد حمله به گل برسد که به آن دست یافت.

فرصت تک به تکی که برای میزبان از دست رفت

درنیمه نخست تیم شهر راز صاحب توپ ومیدان بود اما نتوانست به گل برسد و بهترین بخت این تیم هم در دقیقه ۹ رقم خورد و میلاد احمدی پاس خوبی را برای رضا بهمیی ساخته و پرداخته کرد اما این بازیکن قدر تک به تک بادروازه بان مس شهر بابک را ندانست وتوپ رابه به سینه او کوبید و یکبارهم علی آل کثیر در لحظات پایانی این نیمه صاحب موقعیت شد که از دست داد.

دراین نیمه هم تیم مس شهر بابک چشم به ضد حمله داشت اما مدافعان تیم میزبان اجازه نداند آنها خطری روی دروازه این تیم ایجاد کند و ۲ تیم بدون گل نیمه نخست ر ا پشت سر گذاشتند.

گل میهمان در نیمه دوم

در حالی که شاگردان ستار زارع سر مربی تیم شهر راز به دنبال این بودند که به گل برسند اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۵۲ دروازه آنها باز شد تا کار میزبان سخت شود.

اشتباه پی در پی مدافعان تیم میزبان و دفع ناقص آنها موجب شد توپ به علی دهقان بازیکن تیم مس برسد و او با یک ضربه زمینی دروازه تیم شهرراز را باز کرد.

تیر دروازه تیم مس لرزید

میزبان که انتظار دریافت گل را نداشت باز هم دست به حمله زد و در دقیقه ۶۳ علی آل کثیر تیر دروازه تیم میهمان را لرزاند.

تیم شهر راز که نخستین سال خود را در لیگ تجربه می کند چند هفته ای که چه در خانه و چه در خارج از خانه خوب نتیجه نمی گیرد، تا کادر فنی این تیم فکر اساسی برای برون رفت از این وضعیت کنند.

در ادامه نیمه دوم هر چند تیم میزبان بیشتر توپ را در اختیار داشت اما پاس های بازیکنان این تیم به هدف نمی رسید وسراسیمه بازی می کردند و در نهایت هم تیم میزبان بازی را واگذار کرد که با اعتراض تماشاگران شیرازی همراه شد.

فجر سپاسی تیم نفت و گاز گچساران را شکست داد

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و یکم میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که این بازی با گل دقیقه 95 آرام عباسی به سود فجریها پایان یافت تا همچنان امیدوار به صعود لیگ برتر باشد.

به گزارش ایرنا، در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور ( جام آزادگان) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.