شهرکرد – ایرنا – یک فعال اجتماعی در چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱ اسفندماه روز به نمایش گذاشتن اتحاد، پیوستگی، حضور و پشتیبانی ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی است.

اسماعیل تاجی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و شکست دشمن را رقم خواهند زند.

وی اظهار د اشت: تا زمانی‌که مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف برای اقتدار، عزت‌مندی و پیشرفت ایران اسلامی وجود دارد دشمنی‌های بدخواهان نظام نیز وجود دارد و دشمن همچنان نگران خواهد بود.

مسوول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: حضور دریایی ملت ایران با اندیشه ولایی در صحنه انتخابات و انتخاب نامزد اصلح یک گام بلند دیگری برای فتح قله‌های توفیق، سربلندی، پیشرفت ایران و تمدن اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن در این سال‌ها دسترنج مردم کشورهای جهان سوم را غارت، جیب‌ها را پرپول و سفره‌های خود را رنگین و به نام حقوق بشر و دموکراسی قتل عام کرده است و تنها مقاومت، پایداری و حضور پرشور ملت ایران در صحنه‌های مختلف است که می‌تواند شکست دشمن را رقم بزند.

تاجی یکی از برترین معروف‌ها در نظام دینی و اسلامی را ایجاد و حفظ نظام اسلامی بر ۲ پایه جمهوریت و باور دینی عنوان کرد و گفت: اداره امور کشور از سوی مردم و اینکه بدون مردم حکومت شکل نمی‌گیرد شاید یک ابداع جدید از سوی نظام مردم سالار دینی است.

مسوول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به این سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی که میزان رای ملت است، گفت: براساس نظام مردم سالار دینی؛ مردم در نظام دینی همه کاره هستند بنابراین دشمن سعی می‌کند به شیوه‌های مختلف پشتیبانی ملت از نظام را بکاهد.

به گفته تاجی، تمام افتخارات ۴۵ سال گذشته انقلاب اسلامی سر سفره باور دینی، اتحاد و همدلی ملت ایران به دست آمده به همین دلیل دشمن در تلاش است عزت، افتخار، اقتدار، استقلال، شکوهمندی و پیشرفت این مردم به وادی فراموشی سپرده و بین مردم و مسوولان فاصله و دلسردی ایجاد شود.

تفاوت دایره معنایی خواص در جمهوری اسلامی

مسوول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دایره معنایی خواص در انقلاب اسلامی با سایر نظام‌ها متفاوت گسترده‌تر است، گفت: هرکسی که دلش برای پیشرفت و بالندگی این مملکت به تپش درآید و در مسیر وحدت، هماهنگی، به هم پیوستگی مردم، ایجاد شرایط مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت و تعیین نیروهای قابل و شایسته فراهم کند جزء خواص به شمار می رود.

وی تاکید کرد: قوی‌ترین، زیباترین و بهترین الگوی حکمرانی امامت و ولایت و مردم سالاری دینی است که مردم براساس باور و اندیشه اعتقادی، وحدت، هماهنگی، هوشمندی و ممتاز بودن رهبری حرکت و زمینه اقتدار، عزت و بالندگی ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

بیشتربخوانید:

یک فعال سیاسی: انتخابات بیانگر سهیم بودن ملت در اداره امور کشور است

فعال سیاسی: نخبگان با امیدآفرینی نقش مهمی در مشارکت حداکثری در انتخابات دارند

خویش و قوم بودن ملاک انتخاب اصلح نیست

مسوول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در خصوص انتخاب اصلح اظهار داشت: مردم برای انتخاب بهتر باید پیشینه نامزدها را بشناسند، عملکرد آن‌ها را بررسی و با شناخت درست اقدام کنند.

تاجی ادامه داد: ملاک انتخاب افراد نباید خویش و قوم بودن باشد بلکه شایستگی، توانمندی، داشتن قدرت تحلیل، تجزیه، جریان‌شناسی، دشمن شناسی و شناخت مشکلات مردم از ملاک‌های انتخاب اصلح است.

وی یادآور شد: هرچند به برکت نیروهای دلسوز تاکنون گام‌های مهمی در خصوص حل مشکلات مردم برداشته شده اما هنوز هم گره‌هایی وجود دارد که دشمن با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه‌ای خود از آن‌ها به عنوان ابزاری برای ناامید کردن این ملت استفاده می‌کند.

مردم مراقب روایت‌های دروغ باشند

تاجی با اشاره به دشمنی‌های دشمن گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیاری ازتنگناها در کشور برطرف شده و مشکلات موجود در این نظام نسبت به سایر کشورهای دنیا کمتر است اما دشمن با استفاده از جنگ روایتی و با روایت‌های دروغ و غلط درصدد دلسردی ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی است.

این فعال اجتماعی یکی از کارکردهای مجلس شورای اسلامی را رسیدگی به مشکلات مردم با تصویب قوانین موثر و کارآمد عنوان کرد و گفت: این کار تنها با انتخاب نیروهای شایسته و توانمند امکان پذیر است.

وی یادآور شد: اگر دشمن مطمئن بود که انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند و موجب قدرتمندی، عظمت، شکوه و پیشرفت نظام نمی‌شود بنابراین هیچگاه برای شرکت نکردن مردم در این آوردگاه سیاسی مهم این همه هزینه نمی‌کرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.