مهاباد- ایرنا- فرماندار پیرانشهر گفت: با انصراف سه داوطلب از مجموع هفت داوطلب تایید صلاحیت شده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «سردشت و پیرانشهر»، چهار نامزد به رقابت نهایی رسیدند.

خضر کاک‌درویشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از کل داوطلبان تایید صلاحیت نهایی شده در این حوزه انتخابیه، ۶ نفر مرد و یک زن تایید صلاحیت شدند اما پس از شروع فعالیت تبلیغاتی و ۷۲ ساعت قبل از شروع رای گیری سه داوطلب این حوزه انصراف دادند.

وی بیان کرد: رامین اسمعیل نژاد، علی محمدیان و لقمان مولان نژاد افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بودند که انصراف دادند.

فرماندار و رییس ستاد انتخابات پیرانشهر گفت: تبلیغات انتخاباتی از روز پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شده بود که صبح امروز، پایان یافت.

کاک درویشی بیان کرد: امسال ۱۶۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفندماه در این حوزه پیش بینی شده است که ۷۲ شعبه در شهرستان پیرانشهر و ۹۳ شعبه در شهرستان سردشت قرار دارد.

به گزارش ایرنا، از شهرستان های پیرانشهر و سردشت که بیش از ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد، یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.