همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: هر رای ملت ایران که امروز در صندوق‌های رای ریخته می‌شود، به منزله دفاع از تمامیت ارضی کشور و کیان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز جمعه در آغاز فرآیند عملیات اجرایی انتخابات در شهرستان ملایر افزود: عملیات اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری از ساعاتی پیش همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه ملایر آغاز شد.

وی بیان کرد: آمادگی بسیار خوبی در این شهرستان فراهم شده و از ساعت‌های اولیه صبح شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بیش از پنج هزار نفر از مردم ملایر کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند و در مجموع ۲۲۰ شعبه در سراسر شهرستان برپا است.

اسماعیلی گفت: با توجه به تعیین شعبه‌ها، مردم می‌توانند در کمترین زمان ممکن به شعب اخذ رای دسترسی داشته باشند و رای خود به صندوق‌ها بیندازند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ملایر به صورت تمام الکترونیک است، اظهار داشت: در رابطه با انتخابات تمام الکترونیک مردم خیلی نگران نباشند، کار پیچیده نشده و اتفاقا کار راحت‌تر شده است.

معاون استاندار همدان گفت: در دوره‌های قبلی مردم بعد از احراز هویت یک برگه رای دریافت می‌کردند و شماره و نام داوطلبان مورد نظر خود را روی آن می‌نوشتند، اما در این دوره همان کار در صندوق‌های تمام الکترونیک انجام می‌شود و مردم به صورت الکترونیک رای خود را ثبت می‌کنند.

اسماعیلی یادآور شد: رای مردم هم بنا بر قانون مخفی و محرمانه است و در کمترین زمان ممکن آرا شمارش و به استحضار مردم می‌رسد.

وی بیان کرد: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ملایر بارها نقش و بصیرت مثال‌زدنی خود را در دفاع از ایران، اسلام و تمامیت ارضی و دفاع از کیاان اسلام بارها ثابت کردند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز ارواح مطهر شهدا از بلندای استان نظاره‌گر عملکرد شماست و از آسمان منتظر هستند مردم را در صف‌های رای دادن به اسلام، ایران، انقلاب و ولایت ببینند و پاسدار خوبی برای راه شهدا باشیم.

اسماعیلی به مردم ملایر توصیه کرد: در ساعت‌های اولیه رای‌گیری در شعب حاضر شوید تا در ساعات پایان رای‌گیری با ترافیک و معطلی مواجه نباشیم.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.