۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85403741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه ملایر: مردم با آگاهی پای صندوق رای حاضر شده و به افراد اصلح رای دهند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه مردم با آگاهی باید پای صندوق های رای حاضر شده و به افرادی اصلح رای دهند،گفت: ملت ایران باید بدانند که انداختن رای سفید در داخل صندوق‌ها، کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» روز جمعه در حاشیه انداختن رای خود به صندوق، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردم باید تحقیق کنند و به فرد اصلح رای دهند.

وی افزود: از بین افرادی که در این دوره از انتخابات داوطلب شده‌اند، فرد اصلح که مورد نظر رای دهندگان باشد، وجود دارد و مردم باید با آگاهی انتخاب کنند و به مجلس بفرستند.

امام جمعه ملایر ادامه داد: مردم باید در بین کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرد اصلح را انتخاب کنند که بتوانند دیدگاه‌های ما را در مجلس شورای اسلامی طبق قانون برآورده کنند.

حجت الاسلام ارزنده گفت: خدا را شکر می‌کنیم که مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی از ساعات اولیه آغاز انتخابات پای صندوق‌های رای آمدند و تا این لحظه حضور و استقبال مردم بسیار خوب است.

وی اظهار داشت: تا به حال طبق خبرهای رسیده از اقصی نقاط کشور، حضور مردم بسیار خوب بوده است.

امام جمعه ملایر یادآور شد: در انتخاب افراد اصلح نباید آرمانی فکر کنیم، اگر بخواهیم آرمانی فکر کنیم، نمی‌توانیم به مقصد خودمان برسیم.

حجت الاسلام ارزنده گفت: از مردم می‌خواهیم هر چه زودتر پای صندوق‌های رای بیایند و رای دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم سزوار بهترین خدمات هستند، ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم بتوانیم دین خود را ولی نعمتانمان ادا کرده و به وظایف‌مان به خوبی عمل کنیم.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha