بوشهر- ایرنا- فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: ما سربازان امنیت در جنوب کشور هوشمندانه، آینده نگرانه و دشمن شناسانه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شرکت خواهیم کرد.

" امیر سرتیپ دوم رضا کلهری " روز جمعه در حاشیه انداختن رای خود در صندوق رای شعبه اخذ رای شهید بوشهریان در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: انتخابات مظهر اقتدار و امنیت ملی است برهمین اساس با لبیک به ندای فرمانده کل قوا دین خود را به نظام و انقلاب ادا خواهیم کرد.

وی افزود: انتخابات سنگر کشور، خنثی کننده توطئه دشمنان ، زمینه ساز حل مشکلات و ضامن اقتدار و عزت ملی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب تصریح کرد: هر ایرانی باید در حفظ سنگر دفاع از انقلاب و صیانت از عزت و اقتدار ملی بکوشد .

کلهری یادآور شد: اوج نمایش اقتدار دفاع از امنیت کشور شرکت فعالانه در انتخابات به منصه ظهور می رسد.

وی ادامه داد: تحقق اقتدار و امنیت افزایی با حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات تبلور می یابد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: حضور با بصیرت در انتخابات و انتخاب آگاهانه و اصلاح باعث افزایش سرعت کشور در همه عرصه ها خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.