فرمانده پدافند هوایی جنوب: مدافعان امنیت هوشمندانه در انتخابات شرکت می‌کنند

بوشهر- ایرنا- فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: ما سربازان امنیت در جنوب کشور هوشمندانه، آینده نگرانه و دشمن شناسانه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شرکت خواهیم کرد.

" امیر سرتیپ دوم رضا کلهری " روز جمعه در حاشیه انداختن رای خود در صندوق رای شعبه اخذ رای شهید بوشهریان در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: انتخابات مظهر اقتدار و امنیت ملی است برهمین اساس با لبیک به ندای فرمانده کل قوا دین خود را به نظام و انقلاب ادا خواهیم کرد.

وی افزود: انتخابات سنگر کشور، خنثی کننده توطئه دشمنان ، زمینه ساز حل مشکلات و ضامن اقتدار و عزت ملی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب تصریح کرد: هر ایرانی باید در حفظ سنگر دفاع از انقلاب و صیانت از عزت و اقتدار ملی بکوشد .

کلهری یادآور شد: اوج نمایش اقتدار دفاع از امنیت کشور شرکت فعالانه در انتخابات به منصه ظهور می رسد.

وی ادامه داد: تحقق اقتدار و امنیت افزایی با حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات تبلور می یابد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: حضور با بصیرت در انتخابات و انتخاب آگاهانه و اصلاح باعث افزایش سرعت کشور در همه عرصه ها خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha