بروجرد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه بروجرد گفت: انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار دموکراسی اسلامی در جهان است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد حسنوند روز جمعه در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط کنونی انتخابات در نظام جمهوری اسلامی میدان نبردی بین دموکراسی غربی و دموکراسی اسلامی است.

وی بیان کرد: در این مقطع زمانی که ما با افول ابرقدرت ها از جمله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی روبرو هستیم و با توجه به شکست استکبار در سطح جهانی در اذهان عمومی، دشمنان سعی دارند دموکراسی جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار دهند و به عبارتی از دموکراسی غربی و جعلی خودشان حمایت می کنند.

سرهنگ حسنوند افزود: اکنون ایده ها و ارزش های نظام غربی در اذهان عمومی زیر سوال رفته است، در جریان ناآرامی ها اخیر دشمنان جمهوری اسلامی شعار زن، زندگی و آزادی را مطرح کردند اما با حمایت هایی که از جنایت های رژیم غاصب در فلسطین داشتند، همه ایده های غربی زیر سوال رفت.

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد اضافه کرد: انتخابات جمهوری اسلامی برای ما و دلبستگان این نظام به صورت یک جشن محسوب می شود ولی برای دشمنان به عنوان یک زلزله سیاسی حساب می شود لذا از مردم می خواهیم که در این جشن بزرگ انقلاب اسلامی شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۲۷۰ شعبه اخذ رای صبح امروز در سطح شهرستان بروجرد آغاز شد، در این دوره از انتخابات در مجموع ۲۷۰ صندوق اخذ رای در شهرستان بروجرد پیش بینی شده که ۲۱۴ صندوق از این تعداد ثابت و ۵۶ مورد سیار است.

۷۲ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان به رقابت می پردازند، این حوزه انتخابیه دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.