مجلس شورای اسلامی از ارکان پیشرفت نظام است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی و لازم است همه مردم در تعیین سرنوشت، اعتلا و توسعه کشور مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با حضور در پای صندوق رای مستقر در مدرسه ابتدایی توحید بیان کرد: افرادی که به دنبال وضعیت مطلوب و تغییر و تحول هستند باید پای صندوق های رای حاضر شوند و افرادی که وضعیت موجود را می پسندند و از عملکرد نمایندگان راضی هستند باید پای صندوق های رای بیایند و و به شرایط موجود رای دهند.

وی با تاکید بر اینکه با رای ندادن کسی به منفعتی نخواهد رسید ادامه داد: مردم ما بصیر و آگاه هستند و با حضور در پای صندوق های رای مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با تشکر از عوامل برگزاری انتخابات بر لزوم مواظبت کامل در سلامت این رویداد سیاسی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و رای گیری در یک هزار و ۶۵۴ شعبه ثابت و سیار در حال برگزاری است، ۲۵۸ نفر برای انتخابات خانه ملت و سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد هستند و ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در فرآیند انتخابات استان حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha