کرمان- ایرنا- مردم پنج شهرستان شرقی استان کرمان( بم،نَرماشیر، فَهرج،ریگان و گُنبکی) امروز برای یک انتخاب مهم از ساعات اولیه رای گیری در شعب اخذ رای حضور یافتند تا در انتخاب نمایندگان خود پیشقدم باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از صبح روز جمعه ۱۱ اسفندماه مردم انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان های شرقی استان کرمان همراه با سایر ایرانیان همدل و یک‌صدا به پای صندوق‌های رای آمده اند تا با حضور پرشور خود در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در تعیین سرنوشت خود و کشوشان سهیم شوند.

رای اولی‌هایی که برای نخستین بار در انتخابات امسال به سن قانونی برای رای دادن رسیده‌اند نیز در خلق این حضور سهم چشمگیری دارند.
صف مردم در بسیاری از شعب اخذ رای طولانی است و مردم منتظر انداختن رای خود به صندوق هستند و حتی سرمای هوا هم امروز نتوانسته مردم شهرستان های شرقی را خانه نشین کند.
یکی از رای دهندگان به یاد دختر کاپشن صورتی(ریحانه سلطانی نژاد، شهیده حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان)، همراه با دختر خردسال خود در انتخابات شرکت کرده بود.

وی گفت: آمده ام تا به دشمنان اسلام و کشورم بگویم شما به یک دختر بچه ۲ ساله رحم نکردید و ما برعکس مخالفت های شما با فرزندی با کاپشن صورتی در انتخابات شرکت می کنیم.

لحظه رای دادن حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم

محمد برزنگ فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان بم نیز ضمن قدردانی از حضور مردم در ساعات اولیه رای گیری از آنها خواست تا در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند.
فرمانداران و ائمه جمعه شرق استان در دیگر شهرستان ها نیز در صف مردم قرار گرفتند و رای خود را در اولین دقایق رای گیری به صندوق انداختند.