اهواز- ایرنا- رای اولی‌های خوزستانی به عنوان آینده‌سازان این سرزمین در این دوره از انتخابات با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خط مقدم شرکت‌کنندگان در پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

به گزارش ایرنا نگاه و تمام امید دشمنان نظام جمهوری اسلامی به سمت نوجوانان و جوانان این سرزمین است اما رای اولی‌ها در این دوره از انتخابات با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

رای اولی‌های خوزستانی در پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا نشان دهند که به عنوان جوانان گام دوم انقلاب ادامه دهنده راه خون شهدا هستند و از ارزش‌ها و استقلال کشور خود حمایت و دفاع می‌کنند.

رای اولی‌ها به عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی برای نخستین بار در این صحنه سرنوشت‌ساز شرکت می‌کنند تا به جهانیان ثابت کنند پای کشور خود ایستاده‌اند و هیچ ترفند و برنامه‌ریزی از سوی دشمنان بر هدف و مسیر آن‌ها تاثر نمی‌گذارد.

نوجوانان انقلابی ایران اسلامی به این آگاهی رسیده‌اند که برای اثرگذاری در سرنوشت کشور خود باید پای صندوق رای به عنوان یک حق و تکلیف حضور یابند و دِین خود را به ایران اسلامی ادا کنند.

اولین گام نوجوانان به عنوان یک رای اولی در مسیر توسعه و آبادانی کشور، حضور در انتخابات و انتخاب یک فرد اصلح در مجلس شورای اسلامی است.

شرکت در انتخابات برای عمل به وصیت نامه شهید سلیمانی

پروانه محمدی به عنوان یک رای اولی از شهرستان دشت آزادگان با حضور در پای صندوق رای می‌گوید: برای عمل به وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی در انتخابات شرکت کردم.

وی گفت: همچنین برای استفاده از حق رای خود و تاکید رهبر معظم انقلاب برای حضور پر شور در انتخابات و برای پایداری کشور خود رای می‌دهم.

این رای اولی خوزستانی افزود: مشکلات زیادی وجود دارد اما نباید به این دلایل از استقلال کشور خود حمایت نکنیم.

ادامه دهنده راه شهدا هستیم

فاطمه ساداتی دیگر رای اولی خوزستانی در شهرستان اهواز است که با اشاره به علت حضور خود در انتخابات گفت: آمده‌ایم تا به دشمنان نشان دهیم نسل شهدا را ادامه خواهیم داد و برای آبادانی این سرزمین پای کار هستیم.

این رای اولی اظهار کرد: مردم این کشور مدیون خون شهدا هستند و ضروری است ارزش‌ها و اهداف شهدا و رزمندگان به جوانان و نوجوانان معرفی شود.

ساداتی افزود: اگر رای اولی‌ها با ارزش‌ها و راه شهدا بهتر و بیشتر آشنا شوند قطعا از اهمیت حضور خود در پای صندق‌های رای مطلع خواهند شد.

احمد سلامی یک رای اولی از شهرستان حمیدیه با ابراز خرسندی از اولین حضور خود در صحنه سرنوشت ساز انتخابات اظهار کرد: با حضور در این صحنه ملی برای آبادانی کشور خود در کنار سایر اقشار مردم مشارکت کردم.

لبیک به ندای رهبری

سارا رحیمی از دیگر نوجونان خوزستانی است که برای نخستین بار در این رویداد ملی شرکت می کند.

وی هدف از شرکت خود در انتخابات را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و انجام این فریضه دینی عنوان کرد.

این رای اولی ادامه داد: حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد و خط باطلی بر تمام نقشه‌های شوم آن‌ها خواهد کشید.

این نوجوان خوزستانی هدف دیگر از حضور در انتخابات را تشکیل یک مجلس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

یاسین سیلاوی یکی دیگر از رای اولی‌های خوزستانی است که حضور در پای صندوق‌های رای را وظیفه شرعی هر نوجوان دانست.

وی گفت: نوجوانان با حضور در پای صندوق رای در واقع برای آینده و آبادانی کشور خود رای می‌دهند و نخستین گام را برای پیشرفت و سربلندی سرزمین خود برمی‌دارند.

سیلاوی تصریح کرد: به تمام رای اولی‌ها توصیه می‌کنم که در انتخابات شرکت کنند و برای کشور خود اثر گذار باشند.

مردم سالاری دینی یک اولویت در نظام جمهوری اسلامی است

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر حضور پرشور رای اولی‌‍‌ها در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات حق هر فرد ایرانی و همچنین یک تکلیف بر همگان است که باید انجام شود.

عبدالله حبیبی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مبنای مردم سالاری دینی را یک اولویت می‌داند و با برگزاری انتخابات این مهم نمایان می‌شود.

وی گفت: باید اهمیت شرکت در انتخابات به عنوان یکی از رویدادهای ملی و مهم کشور ایران اسلامی را از دوران مدرسه به دانش‌آموزان این سرزمین معرفی کرد.

حبیبی با بیان اینکه ۶۰ هزار رای اولی خوزستانی امسال در انتخابات شرکت می‌کنند ادامه داد: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و قطعا این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خواهند ساخت.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه ایران بر خلاف بسیاری از کشورهای منطقه، مجری انتخابات گسترده‌ای بوده است افزود: برگزاری دوازده انتخابات فقط در مجلس شورای اسلامی نشان از اهمیت رای مردم در نظام جمهوری اسلامی دارد.

به گزارش ایرنا، امروز ۱۱ اسفند ماه ۲ انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در بیش از سه هزار شعبه اخذ رای خوزستان همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.