بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان ضمن قدردانی از حضور گسترده و حماسه‌آفرینی مردم در عرصه انتخابات، گفت: مسئولان قضایی استان از صبح امروز (جمعه) با آغاز فرآیند رای‌گیری از همه شعبه‌های انتخاباتی بازدید داشته‌ که تاکنون هیچ‌گونه تخلفی گزارش نشده و در نهایت سلامت و امنیت درحال برگزاری است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی شامگاه جمعه به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی در جریان بازدید تعدادی از شعبه‌های رای‌گیری در بندرعباس اظهار کرد: مراحل اجرای انتخابات و فرآیند اخذ رای، زیر ذره بین دستگاه قضایی بوده و راهکارهای لازم به‌منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند و همچنین جهت پیشگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی ارائه شد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی از حدود هفت ماه پیش دوشادوش دولت، وزارت کشور، شورای نگهبان و سایر دستگاه‌های اداری و نظارتی در میدان بوده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به‌کار گرفته است.

رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به‌ویژه در هرمزگان اجازه کوچکترین خدشه‌ای را به رای مردم نمی‌دهد و با کمک سایر دستگاه‌ها، ضمن نظارت بر سلامت انتخابات و برخورد با تخلفات احتمالی، امنیت کامل شعبه‌های اخذ رای در اقصی نقاط استان را تامین خواهد کرد.

قهرمانی در پایان با قدردانی از حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم ضمن قدردانی از تلاش‌های عوامل اجرایی انتخابات، تاکید کرد: به علت مشارکت گسترده مردم، مسئولان برگزاری انتخابات در مسجد قدس بندرعباس، استقرار صندوق سیار در این محل را درخواست کرده‌اند.


انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در یکهزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان هرمزگان آغاز شده و روند رای‌گیری همچنان ادامه دارد.