هیچ پرونده تخلف انتخاباتی در هرمزگان گزارش نشده است

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان ضمن قدردانی از حضور گسترده و حماسه‌آفرینی مردم در عرصه انتخابات، گفت: مسئولان قضایی استان از صبح امروز (جمعه) با آغاز فرآیند رای‌گیری از همه شعبه‌های انتخاباتی بازدید داشته‌ که تاکنون هیچ‌گونه تخلفی گزارش نشده و در نهایت سلامت و امنیت درحال برگزاری است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی شامگاه جمعه به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی در جریان بازدید تعدادی از شعبه‌های رای‌گیری در بندرعباس اظهار کرد: مراحل اجرای انتخابات و فرآیند اخذ رای، زیر ذره بین دستگاه قضایی بوده و راهکارهای لازم به‌منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند و همچنین جهت پیشگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی ارائه شد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی از حدود هفت ماه پیش دوشادوش دولت، وزارت کشور، شورای نگهبان و سایر دستگاه‌های اداری و نظارتی در میدان بوده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به‌کار گرفته است.

رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به‌ویژه در هرمزگان اجازه کوچکترین خدشه‌ای را به رای مردم نمی‌دهد و با کمک سایر دستگاه‌ها، ضمن نظارت بر سلامت انتخابات و برخورد با تخلفات احتمالی، امنیت کامل شعبه‌های اخذ رای در اقصی نقاط استان را تامین خواهد کرد.

قهرمانی در پایان با قدردانی از حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم ضمن قدردانی از تلاش‌های عوامل اجرایی انتخابات، تاکید کرد: به علت مشارکت گسترده مردم، مسئولان برگزاری انتخابات در مسجد قدس بندرعباس، استقرار صندوق سیار در این محل را درخواست کرده‌اند.

هیچ پرونده تخلف انتخاباتی در هرمزگان گزارش نشده است
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در یکهزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان هرمزگان آغاز شده و روند رای‌گیری همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha