ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدصادق معتمدیان در این پیام که روز شنبه صادر شده، آورده اند: اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر و مسوولانه مردم در امنیت و سلامت کامل به پایان رسید، وظیفه می دانیم تشکر صمیمانه خود را نثار مردم غیور، هوشیار و عظیم الشأن آذربایجان غربی کرده و به‌خاطر رشد و همت و وقت شناسی شما مردم بزرگ، به درگاه خداوند متعال شکر کنیم.

در ادامه این پیام آمده است: حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود؛ یک بار دیگر آگاهانه و به‌هنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید؛ یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی پای فشردید و ثابت کردید که آذربایجان غربی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تبریک به منتخبان مردم و قدردانی از تلاش و اهتمام همه عوامل اجرایی، نظارتی و تامین امنیت، تاکید کردند که به طور قطع دستاورد این حضور اعتلای ایران عزیز اسلامی مان بوده و برای همگان آرزوی پیروزی و سعادتمندی داریم .

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه گذشته، ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار شد.