استاندار: نقش نمایندگان در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای آذربایجان‌غربی ویژه است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم هم‌افزایی و همدلی همه ارکان برای پیشرفت و آبادانی استان گفت: نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای ویژه است.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در دیدار منتخبان مردم آذربایجان غربی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل دولت و مجلس و همه ارکان نظام اسلامی همیشه در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم بوده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تشکیل دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی و تعامل، همکاری و هم افزایی بیشتر نمانیدگان مجلس و سایر ارکان، شاهد پیگیری های بیشتر و رفع مسائل و مشکلات مردم در مناطق مختلف ایران اسلامی به ویژه آذربایجان غربی باشیم.

وی با اشاره به ریل گذاری روند توسعه و آبادانی و پیشرفت استان در سال‌های اخیر با کمک نمایندگان پیشین استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با انسجام، وحدت و همدلی نمایندگان فعلی استان در مجلس شورای اسلامی بخش عمده ای از اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه استان به ثمر می نشیند.

استاندار: نقش نمایندگان در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای آذربایجان‌غربی ویژه است

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش نمایندگان قبلی استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آماده همکاری و استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت پیشبرد برنامه‌های های استان در حوزه های مختلف به ویژه جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌های ملی هستیم.

معتمدیان با ارائه گزارشی از روند برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: در ۴۵ سال گذشته به طور متوسط هر ۱۳ ماه یک انتخابات در کشور برگزار شده و عزم جدی نظام اسلامی، برگزاری انتخابات در وقت معین و اعلام شده بوده و هیچ عاملی مانع برگزاری انتخابات در کشور نشده است .

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم آذربایجان غربی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و تلاش دست اندرکاران انتخابات در حوزه های مختلف افزود: انتخابات در استان براساس راهبردهای تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری به خوبی با همراهی مردم برگزار شد.

استاندار: نقش نمایندگان در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای آذربایجان‌غربی ویژه است

به گزارش ایرنا، در این دیدار همچنین منتخبان مردم استان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با قدردانی از هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در استان، از تلاش‌های جهادی و شبانه روزی استاندار آذربایجان غربی در شتاب بخشیدن به روند توسعه و آبادانی استان قدردانی کرده و آمادگی خود را در جهت تعامل وهم افزایی با دولت سیزدهم برای حل مسائل و مشکلات مردم اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند امسال برگزار شد و در آن ۱۲ کاندیدا به عنوان منتخب مردم استان در مجلس انتخاب شدند.

استاندار: نقش نمایندگان در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای آذربایجان‌غربی ویژه است

حاکم ممکان، شهین جهانگیری و حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر از ارومیه، عادل نجف زاده از خوی – چایپاره، سلام ستوده از مهاباد، یعقوب رضازاده از سلماس، محمدقسیم عثمانی از بوکان، عمر علیزاده از ماکو – شوط – پلدشت – چالدران، عبدالکریم حسین زاده از نقده – اشنویه، حجت الاسلام محمد میرزایی از شاهین دژ – تکاب، علی احمدی از میاندوآب – چهاربرج و باروق و کمال حسین پور از پیرانشهر – سردشت – میرآباد منتخبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه های انتخابیه ۱۰ گانه آذربایجان غربی بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha