کاشان - ایرنا - نتایج رسمی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در منطقه کاشان اعلام شد که بر این اساس منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل مشخص شد.

به گزارش ایرنا انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در ۲۴۳ شعبه شهری و روستایی در منطقه کاشان برگزار شد و مصطفی معینی با کسب ۳۶ هزار و ۷۳۴ رای به عنوان منتخب این شهرستان ها انتخاب شد.

۵۴نامزد در حوزه انتخابیه  کاشان و آران و بیدگل با یکدیگر به رقابت پرداختند و مجموع آرای ماخوذه این حوزه ۱۳۷ هزار و ۷۲۹ رای بود که به ترتیب مصطفی معینی با با ۳۶ هزار و ۷۳۴ رای، علیرضا رضا زاده ۲۸ هزار و ۸۳ رای و حسن فدایی با ۱۱ هزارو ۴۶۸ رای بیشترین آرای مردم را به دست آوردند.

معینی مدرک دکتری رشته علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) دارد و گرایش سیاسی خود را اصولگرا معرفی کرده، دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و مدیرکل حوزه معاون نظارت رییس مجلس شورای اسلامی از جمله سوابق وی است.

حوزه انتخابیه کاشان شامل شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.