۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۱۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85411605
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

منتخب مردم منطقه کاشان: منتخبان مردم نماینده همه اقشار هستند

کاشان - ایرنا - منتخب مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل گفت:منتخب مردم تنها نماینده گروه و قشری خاص نیست بلکه نماینده همه اقشار مردم است.

به گزارش ایرنا،مصطفی معینی شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگ حماسه حضور در آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی (ع) در آران و بیدگل افزود:دغدغه من این است با استفاده از همه ظرفیت ها به مردم خدمت کنم،چراکه اینجانب نماینده همه مردم چه آنها که به من رای داده و چه آنها که به من رای ندادند، هستم.

وی اظهار کرد:از حضور همه نامزد های انتخاباتی در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرده و دست آنها را می بوسم،از همه آنها تقاضا دارم بنده را در مسیر خدمت یاری کنند.

منتخب حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:آقای حسن فدایی نامزد انتخابات مجلس از این حوزه به بنده پیام داد و اعلام آمادگی برای همکاری کردند،شعار نمی دهم که همه مشکلات مردم را رفع کنم اما با تمام توان تلاش می کنم آنچه مرضی خدا و مطالبه مردم است را محقق کنم.

معینی گفت:کاشان با جایگاه واقعی خود فاصله دارد،از رسانه ها انتظار دارم روحیه همراهی و همکاری را تقویت کنند،باید تلاش کنیم افکار عمومی به هم نزدیک شود، اختلاف بین مسوولان به ضرر مردم است.

وی افزود: مجلس محل تعامل،گفت و گو، مذاکره و داد زدن است،با مردم پیمان می بندم که حافظ منافع مردم طبق قانون باشم.

وی اظهار کرد:در مدت ۳۰ سال خدمت در مجلس شورای اسلامی همواره تلاش کردم سالم و صادق باشم،حاصل این تجربیات را برای خدمت به مردم ارائه می کنم.

منتخب حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:نظارت،قانون گذاری و رسیدگی به امور حوزه انتخابیه وظیفه نماینده مجلس شورای اسلامی است،بیش از ۲ سال منطقه کاشان فاقد نماینده بود،این مدت عقب هستیم و من به دنبال جبران این عقب افتادگی ها هستم تا بتوانم این منطقه را به جایگاه واقعیش برسانم.

معینی گفت:از حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تشکر می کنم،در این انتخابات پیوند بی نظیر بین مردم کاشان و آران و بیدگل ایجاد شد و خدا را به این دلیل شاکرم و از همه آحاد مردم منطقه و عوامل برگزاری انتخابات ازجمله هیات های اجرایی و نظارت،نهاد های انتظامی و امنیتی تشکر می کنم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha