شیراز-ایرنا-  چهل و یکمین دوره رقابت های  پینگ پنگ و بسکتبال دانش آموزان پسر متوسطه استان فارس به ترتیب با قهرمانی تیم های لارستان و جهرم در شیراز پایان یافت.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت ها که با عنوان گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و در سالن شوریده شیراز برگزار شد در رشته پینگ پنگ ۱۳ تیم شرکت داشتند.

ابوذر زیدآبادی نژاد ادامه داد: پینگ پنگ بازان لارستان به مقام قهرمانی رسیدند، تیم گراش نایب قهرمان شد و تیم های ناحیه ۲ و یک شیراز هم به صورت مشترک برسکوی سوم ایستادند و تیم فسا هم جام اخلاق گرفت.

برترین های انفرادی پینگ پنگ

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی پینگ پنگ نیز رامین شاه علی از ناحیه یک شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، عرفان یزدان بخش از ناحیه ۲ شیراز دوم شد و علیرضا سبزواری از لارستان و اوستا عسکرزاده از ناحیه یک شیراز مقام سوم مشترک را از آن خود کردند ونفرات برتر به مسابقات کشوری در سال ۱۴۰۳ اعزام خواهند شد.

نفرات برتر پینگ پنگ فارس

جهرم بر بام بسکتبال دانش آموزان فارس

زید آبادی نژاد افزود: همچنین در رشته بسکتبال که با شرکت ۹ تیم و در سالن پوریای ولی و زنده یاد طباطبایی شیراز برگزار شد، دانش آموزان جهرمی بر بام بسکتبال فارس ایستادند.

وی گفت: تیم بسکتبال ناحیه سه شیراز نایب قهرمان شد و تیم های ناحیه ۲ و یک شیراز مقام سوم مشترک کسب کردند و تیم داراب هم جام اخلاق را به خود اختصاص داد و بازیکنان برتر این دوره از بازیها به مسابقات کشوری در سال ۱۴۰۳ اعزام خواهندشد.

مسابقات دانش آموزان فارس