لارستان و جهرم قهرمان مسابقات پینگ پنگ وبسکتبال دانش آموزان پسر فارس شدند
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا-  چهل و یکمین دوره رقابت های  پینگ پنگ و بسکتبال دانش آموزان پسر متوسطه استان فارس به ترتیب با قهرمانی تیم های لارستان و جهرم در شیراز پایان یافت.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت ها که با عنوان گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و در سالن شوریده شیراز برگزار شد در رشته پینگ پنگ ۱۳ تیم شرکت داشتند.

ابوذر زیدآبادی نژاد ادامه داد: پینگ پنگ بازان لارستان به مقام قهرمانی رسیدند، تیم گراش نایب قهرمان شد و تیم های ناحیه ۲ و یک شیراز هم به صورت مشترک برسکوی سوم ایستادند و تیم فسا هم جام اخلاق گرفت.

برترین های انفرادی پینگ پنگ

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی پینگ پنگ نیز رامین شاه علی از ناحیه یک شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، عرفان یزدان بخش از ناحیه ۲ شیراز دوم شد و علیرضا سبزواری از لارستان و اوستا عسکرزاده از ناحیه یک شیراز مقام سوم مشترک را از آن خود کردند ونفرات برتر به مسابقات کشوری در سال ۱۴۰۳ اعزام خواهند شد.

لارستان و جهرم قهرمان مسابقات پینگ پنگ وبسکتبال دانش آموزان پسر فارس شدند
نفرات برتر پینگ پنگ فارس

جهرم بر بام بسکتبال دانش آموزان فارس

زید آبادی نژاد افزود: همچنین در رشته بسکتبال که با شرکت ۹ تیم و در سالن پوریای ولی و زنده یاد طباطبایی شیراز برگزار شد، دانش آموزان جهرمی بر بام بسکتبال فارس ایستادند.

وی گفت: تیم بسکتبال ناحیه سه شیراز نایب قهرمان شد و تیم های ناحیه ۲ و یک شیراز مقام سوم مشترک کسب کردند و تیم داراب هم جام اخلاق را به خود اختصاص داد و بازیکنان برتر این دوره از بازیها به مسابقات کشوری در سال ۱۴۰۳ اعزام خواهندشد.

لارستان و جهرم قهرمان مسابقات پینگ پنگ وبسکتبال دانش آموزان پسر فارس شدند
مسابقات دانش آموزان فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha