تهران-ایرنا- منابع خبری از حملات جنگنده‌های روسیه و سوریه به مقرهای گروه های تروریستی و هلاکت دست‌کم ۱۵ تروریست خبر دادند.

به گزارش ایرنا، خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک امروز جمعه گزارش داد که در حملات مشترک جنگنده‌های روسیه و ارتش سوریه علیه مقرهای تروریست‌ها در ریف استان ادلب در شمال غربی سوریه، ۱۵ تروریست به هلاکت رسیدند.

این خبرنگار گفت که این حملات علیه مقرهای گروه تروریستی موسوم به «حراس الدین» و گروه تروریستی موسوم به «هیات تحریرالشام» (جبهه النصره سابق) انجام دادند.

به گفته خبرنگار سبوتنیک، از یکی از این مقرها به عنوان کارگاه تعمیرو بازسازی پهپادها استفاده می‌شد که متعلق به گروه تروریستی حراس الدین بود و اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که این مقر به‌طور کامل منهدم و عناصرتروریست داخل آن کشته یا زخمی شدند.

در حمله به مقر گروه تروریستی هیات تحریر الشام نیز دست‌کم ۱۵ تروریست به هلاکت رسیدند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که در چند روز پیش نیز جنگنده‌های روسی دو پایگاه تروریست ها در ادلب را هدف قرار دادند که در جریان آن، دست‌کم ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

طی روزهای اخیر، مواضع گروه های تروریستی در محورهای «سهل الغاب» در شمال غرب استان «حماه» نیز مورد حمله ارتش سوریه قرار گرفت و در جریان آن، سه تروریست کشته و چند نفر هم زخمی شد.

وزارت دفاع سوریه به تازگی اعلام کرد که یگان‌های ارتش این کشور طی عملیاتی در حومه استان «ادلب» و استان «رقه» موفق شده‌اند که هفت پهپاد گروه‌های تروریستی را سرنگون کنند.