پردیس - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: برای تحویل واحدها منتظر افتتاحات نیستیم و تاکنون در حدود ۴ هزار واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

به گزارش ایرنا، خلیل محبت خواه روز یکشنیه در حاشیه برگزاری آیین کاشت نهال در بوستان شبنم فاز ۵ شمالی مسکن مهر به مساحت چهار هزار ۶۳۰ مترمربع و به مناسبت هفته منابع طبیعی به خبرنگاران گفت: واحد های باقی مانده در مدت سه تا ۶ ماه به مالکان تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: تلاش کردیم که واحد ها را بدون نقص به مالکان تحویل بدهیم و مالکان توجه داشته باشند که نقص واحد ها به این معنی نیست که واحدها خالی باشند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: انشعابات آب، برق و گاز تا در ورودی بلوک ها رسیده و متقاضی پس از دریافت واحد باید برای دریافت انشعابات و ثبت به نام خودش اقدام کند.

محبت خواه خاطرنشان کرد: مالکانی که در منازل خود سکونت نکنند به منزله احتکار مسکن در نظر گرفته خواهد شد و واحدها به سازمان امور مالیاتی معرفی شده و تصمیماتی هم برای معرفی مالک جایگزین درآینده خواهیم گرفت.

وی ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی اظهار داشت: با همکاری سایر ارگانها مانند جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در فازهای مختلف عملیات کاشت انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: سه هزار نهال از طرف اداره منابع طبیعی دریافت کردیم و ۲ هزار اصله نهال هم توسط شرکت عمران تامین و در فازهای مختلف کاشته شد.

محبت خواه گفت: فضای سبز در فازهای مختلف باید بر اساس سرانه استاندار اجرا و انجام شود و برای ایجاد فضای سبز در فازها به حداقل اکتفا نمی کنیم و تلاش می شود در تمام فازها سرانه های استاندارد در حوزه فضای سبز، ورزشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی را برای ساکنان اجرا کنیم.

وی یادآرو شد: در فازهای ۸ و ۱۱ شاهد انبوه آپارتمان و ساختمان هستیم و باید همراستای ساخت و ساز به فکر توسعه فضای سبز همگام با ساختمان سازی باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه در فازهای جدید ۱۱، ۸، ۵، ۹ تاکنون ۶ بوستان احداث شده است، گفت: در بازنگری جامع شهر پردیس توسعه فضای سبز درنظر گرفته شده است تا فضای سبز دراین فازها به حد استاندارد برسد.

در این مراسم از نخبه های علمی، ورزشی و آموزشی ساکن در مساکن مهر تجلیل شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.