۶ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85152739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخی مدارس مسکن مهر پردیس به آموزش وپرورش تحویل می‌شود

پردیس - ایرنا - سرپرست شرکت عمران پردیس اظهار داشت: پیش از شروع سال تحصیلی جدید مدارس فاز ۵ شمالی و جنوبی مسکن مهر به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، خلیل محبت خواه عصر روز دوشنبه در پانزدهمین قرار خدمت که در مسجد المهدی (عج) فاز ۵ جنوبی مسکن مهر پردیس با حضور مسئولان و ساکنان برگزار شد، اظهار داشت: برخی از مدارس به ارگان‌ها واگذار شده و بر اساس مصوبات جلساتی که با فرماندار پردیس داشتیم مقرر شد پیش از شروع سال تحصیلی به آموزش و پرورش واگذار شود.

وی با اشاره به مشکل آب این واحدهای مسکونی خاطرنشان کرد: در شورای مسکن بنا به دستور استاندار تهران مقرر شد آب و فاضلاب تمام انشعابات را بدهد و برای رفع هر مشکلی آمادگی داریم.

این مسئول اضافه کرد: برای بررسی و رفع مشکلات به همراه همکاران یک روز در هفته در فاز ۵ شمالی و جنوبی حضور خواهیم داشت تا ساکنان بدانند که پیگیر انجام امور و مطالبات بر حق آنها هستیم.

محبت خواه ادامه داد: در سالهای گذشته پیمانکارانی برای نصب آسانسور آمدند بدون اینکه نتیجه مطلوب حاصل شود، مشکلات زیادی در این حوزه داریم و برای رفع مشکل مصوب شد که شرکت عمران با مسئولیت خود فرم‌های مرتبط را پر کند تا در سامانه وارد و پس ا ز تایید اداره استاندارد پیمانکار جدید و معتمد امور مربوط به آسانسورها را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ورود تا کنون ۲۰ پیمانکار را خلع ید کردیم، تاکید کرد: با کسی تعارف نداریم و قرار نیست که ما باج بدهیم تا کسی برای ما کار کند.

سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: فاز ۵ شمالی از نظر سرانه ها ضعیف است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا شهریور ماه سالجاری عملیات ساخت یک پارکینگ و یک مجتمع تجاری در این فاز شمالی به اتمام می رسد.

محبت خواه یادآور شد: تامین سرانه های فرهنگی،آ موزشی، مذهبی، فضای سبز و آموزشی بر اساس جمعیت پذیری و نیاز هر فاز در دستور کار قرار گرفته و موارد پس از انجام اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر زمان که قادر به انجام و ادامه کار نباشیم از کار کناره گیری خواهیم کرد، با تمام توان و امکانات پی گیر امور هستیم و به زودی اثرات آن را مشاهده خواهید کرد.

سرپرست شرکت عمران با اشاره به پاسخگویی به مطالبه ساکنان توضیح داد: کارگاهی که در فاز ۵ شمالی در فضای سبز تجهیز شده بود طی روز های آتی با هدف احیا سرانه فضای سبز جمع آوری می شود و در فاز ۵ بسته مشارکتی در قالب یک مجتمع با مسجد، مدرسه، درمانگاه، بهداشتی، ورزشی و بوستان در اسرع وقت با اعلام فراخوان انجام می شود.

محبت خواه افزود: رفع نواقص پروژه ها در دست اقدام و اجرا قرار دارد و با توجه به مطالبه ساکنان برای مشکل نخاله های ساختمانی، از این پس با کسانی که نخاله ها را در داخل فازها می ریزند برخورد می شود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس: مدارس ابتدای مرداد ماه تحویل به آموزش و پرورش شود

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس نیز در این جلسه با بیان اینکه ۱۵ مرداد برای تحویل مدارس به آموزش و پرورش دیر است، اظهار داشت: نقل و انتقال مدارسی که قرار است از ارگانها تحویل گرفته و به آموزش و پرورش واگذار شود باید در ابتدای مرداد انجام شود. محمد جواد لنکرانی ادامه داد: تعمیر، تجهیز، محدوده بندی، تعیین مدیر و ثبت نام زمان بر است و اگر مدارس تا ابتدای مرداد تحویل نشود عملا نمی توانیم مدارس را تجهیز کنیم و محدوده بندی برای ثبت نام انجام بدهیم.

این مسئول با اشاره به وضعیت مدارس در فازهای ۵ شمالی و جنوبی، توضیح داد: در فاز ۵ جنوبی یک مدرسه دو شیفت دخترانه پسرانه ابتدایی داریم و در فاز ۵ شمالی یک هنرستان داریم.

لنکرانی گفت: نیاز مردم در فاز ۵ شمالی مدرسه ابتدایی و در فاز ۵ جنوبی مدرسه متوسطه دخترانه و پسرانه است که در خواست آن را به شرکت عمران دادیم.

شهردار پردیس: با همراهی شرکت عمران به ساکنان مسکن مهر خدمات رسانی می کنیم

شهردار پردیس نیز در این جلسه گفت: برای رفع مشکل آسفالت فاز ۵ شمالی و جنوبی، فاز ۹، فاز ۱۱ در صورتی که شرکت عمران آسفالت مورد نیاز را تامین کند شهرداری عملیات اجرایی معابر را تا آخر شهریور ماه انجام می دهد.

رضا کارخانه ادامه داد: نخاله های ساختمانی یکی از مشکلات ساکنان است، معاونت خدمات شهری از فردا ششم تیر ماه هر خودرویی که متعلق به شرکت عمران، شهرداری و بخش خصوصی نخاله ای را تخلیه کرد با تنظیم دادخواست و اخذ دستور قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: محل تخلیه نخاله روی پل سلام معین شده و هیچ پیمانکاری حق تخلیه نخاله را در سطح فازها ندارد.

شهردار پردیس گفت: در حال حاضر در شهر پردیس پنج ایستگاه آتش نشانی فعال است که به تعداد بیشتر نیاز داریم ، عملیات ساخت یک ایستگاه قبل از فاز ۵ و ۹ آغاز شده که تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد و یک دستگاه ماشین آتش نشانی سنگین هم برای این ایستگاه خریداری شده است.

کارخانه خاطرنشان کرد: احداث بوستان و فضای سبز توسط شرکت عمران در حال اجرا است و شهرداری فضای سبز بلوارها و میادین فاز های ۵ شمالی و جنوبی را تامین می کند.

این مسئول اظهار داشت : برای نصب تابلوهای معابر، ساکنان اسامی را اعلام کنند در مدت کمتر از یک ماه نصب خواهد شد و برای سرعت گیر را ساکنان درخواست بدهند تا پس از تایید شورای ترافیک انجام شود.

شهردار پردیس با اشاره به مشکل پل هوایی فاز ۵ جنوبی توضیح داد: شهرداری سال ۹۲ با شرکت پیمانکار تبلیغاتی طرف قرار داد اختلاف دارد و در مرجع قضایی پرونده داریم و به همین دلیل نتوانستیم اعتبار بگیریم، شرکت برای رسیدگی به وضعیت پل اعلام آمادگی کرده است.

کارخانه گفت: برای احداث میدان تره بار در فاز ۵ شمالی ، شرکت عمران قرار شد زمینی در اختیار شهرداری قرار بدهد تا پس از طی پروسه اداری شهرداری برای ساخت اقدام کند.

وی افزود: رنگ آمیزی و لکه گیری بلوار صیاد از صبح پنجم تیرماه آغاز شده و بلوار بنفشه هم رنگ آمیزی و زیبا سازی می شود.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: برای ایام محرم در فاز ۵ شمالی مسجد و حسینه نداریم و شهرداری برای این ایام هزینه داربست را برای ایجاد فضای موقت عزاداری تقبل و تقدیم می کند.

این مسئول تاکید کرد: برای رفع مشکل حمل و نقل عمومی در فاز ۵ شمالی و جنوبی اگر کسی وسیله نقلیه دارد می توانیم از طرف شهرداری خط و مسیر بدهیم.

کارخانه یادآور شد: سال گذشته قبل از اسفند ماه ۴۰ میلیارد تومان هزینه بابت حمل و نقل فازهای جدید پرداخت شد و ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه خودروی ون خریداری شده اگر خودروها را تحویل بدهند ، خدمات رسانی انجام خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha