نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت: مدیریت بهینه و خدمت رسانی صادقانه و بی منت مهم ترین مطالبه مردم از مسئولان اجرایی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشهر با اشاره به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، افزود: احیای بنگاه‌های اقتصادی تعطیل، ایجاد اشتغال مولد، حضور حماسی مردم در جشن‌های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب، انتخابات یازدهم اسفند از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ است.

وی یکی از تلخ ترین حوادث سال ۱۴۰۲ را کشتار مردم مظلوم غزه و روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: از شیرینی های سال گذشته که نقاط قوت است باید الگویی برای همه مردم مطرح باشد و مردم و مسوولان باید آن را تبعیت و دنبال کنند و تلخی ها به دو بخش تقسیم می شود که برخی از آن ها از ناحیه دشمن است که باید با آن مقابله کرد و بخشی نیز از ناحیه خودمان است که این ضعف ها باید برطرف بشود.

خطیب جمعه نوشهر یادآور شد: توجه به شعار سال رشد و تولید و مهار تورم از شیرینی های سال ۱۴۰۲ بود که این راهبرد باید استمرار یابد و هرچه تورم بیشتر مهار شود و رشد تولید افزایش یابد برای مردم شیرینی تر می شود.

آیت الله مشایخ تصریح کرد : حالا مردم فداکاری خودشان را با حضورشان در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نشان دادند اکنون مسوولان این مهم را به عنوان پشتوانه نظام بدانند و از آنان قدردانی یعنی بیشتر برای آنان تلاش کنند.

وی اضافه کرد : امروز دشمن می خواهد بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند و مسوولان باید با خدمت بیشتر به مردم نگذارند دشمن به اهدافش دست یابد چرا که هرچه مردم به حاکمیت و نظام نزدیک تر باشند موفقیت ها بیشتر بوده و دشمن ناکام تر است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد سفر در ایام تعطیلات نوروزی و حضور میلیونی مسافران به این منطقه بیان کرد: پول دستگاه های خودپرداز باید تامین شود تا مردم دچار مشکل نشوند و مسوولان همچنین ذخیره سازی کالاها در این ایام را جدی بگیرند.

امام جمعه نوشهر با تاکید بر ذخیره سازی میوه ها به اندازه متعارف در این شهرستان گردشگرپذیر گفت : در حوزه دارو و درمان هم مسوولان این منطقه باید تدابیری بیندشیند تا کمبودی نداشته باشیم و طیب کشیک در مراکز درمانی به اندازه کافی در نظر گرفته بشود تا خدمات به مردم بهتر انجام بشود.

آیت الله مشایخ به گستردگی شهرستان و حضور انبوه مسافران و همچنین به کمبود نیروهای انتظامی و پلیس برای تامین امنیت مردم و مسافران اشاره کرد و افزود : مسوولان برای رفع این کمبود جهت تامین امنیت بهتر و تامین نیازها و مایحتایج عمومی اهالی و مسافران این منطقه در ایام تعطیلات نوروزی چاره اندیشی کنند.