خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: حرمت ماه مبارک رمضان در هر شرایطی باید حفظ شود.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نماز جمعه خمین افزود: علما، امامان جمعه و جماعت، مسوولان تبلیغی و رسانه ها در تبیین دین و فضیلت های این ماه بسیار تاثیر گذارند.

وی ادامه داد: لحظه لحظه ماه مبارک رمضان سرشار از فیض و برکات بسیار زیادی است بنابراین باید با انجام مسائل دینی در این ماه شریف بیش از پیش برای قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان بیان شود.

حجت‌الاسلام میرصادقی یادآور شد: رعایت شان و حرمت ماه مبارک رمضان واجب و تکلیف شرعی است بنابراین مردم و مسوولان در این زمینه مراقبت کنند.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروز خوش اخلاقی ، رعایت قوانین رانندگی، حفظ حرمت ماه رمضان و مراقبت از دیگران را در دستور کار قرار دهیم.

امام جمعه خمین به شرایط غزه اشاره کرد و گفت: اسرائیل غاصب در چهار ماه گذشته برابر با چهارسال جنگ جهانی کودک کشته است.

حجت‌الاسلام میرصادقی ادامه داد: همه ما نسبت به غزه باید دغدغه مند باشیم و اقدام دولت های اسلامی که به رژیم صهیونیستی کمک می کنند حرام قطعی است .

امام جمعه خمین بیان کرد: منتخبان مردم در مجلس دوازدهم باید حفظ امنیت ملی، مبارزه با فساد ، همکاری با دولت و راهکارهای اقتصادی را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: مقام معظم رهبری با شناخت دقیق نقشه های دشمن با اعلام راهبردهای رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت توطئه دشمنان برای انتخابات را بی اثر کرد.

خمین در جنوب استان مرکزی است.