خطیب جمعه خمین: منع ورود شهرک نشین‌ها به مسجدالاقصی پیروزی سیاسی برای مردم فلسطین است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: منع ورود شهرک نشین‌ها به مسجدالاقصی پیروزی سیاسی برای مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید «قاسم میرصادقی » در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته خمین با اشاره به اینکه هر ساله رژیم صهیونیستی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی حمله می‌کند، افزود: این رژیم و شهرک نشین‌ها در روزهای پایانی ماه رمضان امسال از ورود به مسجد الاقصی منع شدند.

وی بیان کرد: پرهیز از درگیری‌های جدید با مسلمانان و فراخوان‌های جبهه مقاومت از دلایل عدم حضور رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی است.

خطیب جمعه خمین ادامه داد: این وقایع به اختلافات درونی در افراطی‌ترین کابینه رژیم صهیونسیتی دامن زده است.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: وحدت و همبستگی در میان مردم فلسطین و حامیان آنها بسترساز فروپاشی این غده سرطانی در آینده نزدیک است.

وی افزود: عامل جنگ افروزی‌ها در منطقه و دیگر نقاط جهان، استکبار جهانی و هم‌پیمانان استکبار است که به دنبال منافع خود از اختلافات و درگیری‌ها هستند.

امام جمعه خمین با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان، گفت: افرادی که از برکات و آثار این ماه مبارک بهره‌مند شدند، سعادتمند هستند.

حجت الاسلام میرصادقی با تبریک عید سعید فطر افزود: شب عید فطر مانند شب قدر است، چراکه انسان در درگاه پروردگار پذیرفته شده است.

وی با اشاره به روز شورای اسلامی، عنوان کرد: انتظار است شورای شهر و شهرداری خمین مجموعه فرهنگی به منظور درآمدزایی برای مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان ایجاد کنند.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع است و در این منطقه ۱۰۵ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha