ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تحقق بیش از ۸۰ درصدی برنامه‌های اشتغال‌آفرینی این نهاد برای مددجویان و نیازمندان استان خبر داد.

"ناصر مرادی پویانی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در برنامه اشتغال‌زایی سالانه کمیته امداد استان، امسال ایجاد بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ شغل هدف گذاری شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از چهار هزار و ۶۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایجاد شده است.

وی با قدردانی بانک‌های عامل در راستای تخصیص تسهیلات به مددجویان این نهاد در راستای اشتغالزایی، افزود: با توجه به اینکه سال مالی تا خردادماه 1403 ادامه دارد، تلاش می‌شود که 100درصد برنامه‌های اشتغال سالانه کمیته امداد محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: اعتبارات هدف گذاری شده برای این میزان شغل هفت هزار و 500 میلیارد ریال بوده که تاکنون پنج هزار و 300 میلیارد ریال آن محقق و هزینه شده است.

مرادی پویانی به برنامه مهارت‌های شغلی این نهاد اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برای بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان جویای کار استان دوره‌های آموزشی مهارت آموزی به عنوان پیش نیاز شغل، برگزار شده است.