۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85420037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ درصد برنامه‌های اشتغال کمیته امداد ایلام تحقق یافته است

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تحقق بیش از ۸۰ درصدی برنامه‌های اشتغال‌آفرینی این نهاد برای مددجویان و نیازمندان استان خبر داد.

"ناصر مرادی پویانی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در برنامه اشتغال‌زایی سالانه کمیته امداد استان، امسال ایجاد بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ شغل هدف گذاری شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از چهار هزار و ۶۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایجاد شده است.

وی با قدردانی بانک‌های عامل در راستای تخصیص تسهیلات به مددجویان این نهاد در راستای اشتغالزایی، افزود: با توجه به اینکه سال مالی تا خردادماه 1403 ادامه دارد، تلاش می‌شود که 100درصد برنامه‌های اشتغال سالانه کمیته امداد محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: اعتبارات هدف گذاری شده برای این میزان شغل هفت هزار و 500 میلیارد ریال بوده که تاکنون پنج هزار و 300 میلیارد ریال آن محقق و هزینه شده است.

مرادی پویانی به برنامه مهارت‌های شغلی این نهاد اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برای بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان جویای کار استان دوره‌های آموزشی مهارت آموزی به عنوان پیش نیاز شغل، برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha