بجنورد-ایرنا- عضو فقهای شورای نگهبان گفت: کشتار مردم غزه بزرگ‌ترین سند جنایت و رسوایی رژیم صهیونیستی است و نشان از ضعف این رژیم دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی سه شنبه شب در جمع مردم روزه دار مسجد جامع شهرستان شیروان اظهار کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه در هیچ تعریف و مفهومی از مفاهیم رایج و متعارف حقوق بین‌الملل نمی‌گنجد.

وی خاطرنشان کرد: افراد صبوری که کشتار، ویرانی، آوارگی، گرسنگی و تشنگی را تحمل می‌کنند، منطق همه آنان آزادسازی اراضی فلسطین و بازگرداندن آن است.

آیت الله حسینی خراسانی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با تمام توحشی که انجام داده، هیچ دستاوردی نداشته و هر اندازه که زمان پیش برود در جهنمی که وارد آن شده بیشتر فرو خواهد رفت، اما مقاومت پیروز شده و این پیروزی ادامه دارد.

وی گفت: در دنیای امروز که خودشان قوانین را وضع می‌کنند ولی آنچه که منافع خودشان است اسمش را می‌گذراند قوانین حقوقی بشر، امروز مردم دنیا تا حدود زیادی روشن شدند و نمی‌توانند این جنایت را ببینند و دلشان به درد نیاید.

وی با تشکر از حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال بیان کرد: دشمنان کشور علیرغم اقدامات متعدد در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه رسانه و جنگ شناختی تلاش می‌کردند امید را در جامعه کمرنگ کنند.

وی یادآور شد: دشمنان مردم را نسبت به حضور در انتخابات منع کردند اما همانند همیشه این نقشه شوم آنها نیز با شکستی عظیم مواجه شد و با حضور حداکثری خود حماسه‌ای جدید را در تاریخ انتخابات کشور به ثبت رساندند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.