۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85276481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: دانش‌آموزان با واقعیت جنایت صهیونیست‌ها آشنا شوند

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین گفت: دانش آموزان باید با واقعیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونسیتی آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی، آیین افتتاح برنامه «نور چشم» و زنگ نماز با محوریت ترویج فرهنگ نماز روز سه شنبه با حضور فرماندار بهارستان، امام جمعه بخش گلستان، جمعی از مسئولین و دانش آموزان در مسجد جوادالائمه (ع) این شهرستان برگزار شد.

عبدالله نوحی در این برنامه ضمن محکومیت کشتار ضالمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی، اظهار داشت: این جنایات نشانگر کربلای مجسم است که مردم بی دفاع از کمترین امکانات زیستی محروم هستند، زیر بمباران وحشیانه، قتل عام می شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید علاوه بر یادگیری در مدرسه در مورد جنایات آمریکا مطالعه و تحقیق کنند، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت شهرستان وجود تعداد بالای جمعیت دانش آموزی است و درخواست داریم با حضور بالا در صندوق های رأی، به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند.

ثبت نام رایگان بیش از ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در کلاسهای تقویتی و کنکور دبیرستان ماندگار البرز، از دیگر مواردی بود که فرماندار بهارستان با اشاره به آن خواستار ثبت نام دانش آموزان در این طرح شد.

انتخابات باید یکی از محورهای جلسه های شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشد

فرماندار بهارستان: دانش‌آموزان باید با وافعیت جنایت صهیونیست‌ها آشنا شوند

نوحی همچنین در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان گفت: مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته اند، با وجود جنایات این رژیم در غزه، ضربه ای که محور مقاومت با عملیات وسیع و دقیق به اسرائیل زد با این جنایات جبران نمی شود.

فرماندار بهارستان اضافه کرد: انتخابات باید یکی از محورهای جلسات این شورا باشد تا با همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم به چهار مؤلفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن، کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است و مسئولین باید با ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی که با کار و تلاش جهادی و شبانه روزی به دست می آید، نسبت به افزایش مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری اقدام کنند.

این مسئول به ۲ سفر رئیس جمهور به این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: ۲ بار حضور رئیس جمهور در شهرستان، نشان دهنده توجه جدی دولت به رفع محرومیت های شهرستان و افزایش سرانه ها است و مصداق بارز آن احداث همزمان ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه، بهره برداری از هنرستان های کریمی زند و توسلی بعد از ۱۳ سال، آغاز احداث مرکز تولد و موارد دیگر است که از مصوبات و برکات حضور آیت الله رئیسی در شهرستان است.

حجت السلام سید محمد موسوی امام جمعه بخش گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی، از شورای تصمیم گیر و تصمیم ساز در عرصه مباحث فرهنگی است، گفت: تقویت نقاط قوت و برجستگی های فرهنگی و اجتماعی شهرستان مثل تدین و ولایتمدار بودن مردم و شناسایی آسیب های فرهنگی و اجتماعی و ارائه راهکارهای اجرایی برای رفع آنها باید از دغدغه مسئولان شهرستان باشد و باید با خدمت صادقانه در جامعه امیدآفرینی کنند.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha