اهواز - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون از اعزام بسیجیان و گروه‌های جهادی به منطقه قلعه چنعان برای کمک و رفع آبگرفتگی معابر خبر داد و گفت: جهاد خدمت رسالت اصلی بسیج و سپاه است.

سرهنگ پاسدار احمد حمدی‌ صخری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص اظهار کرد: در بارندگی اخیر شاهد آبگرفتگی معابر شهری و منازل مردم در نقاط مختلفی از استان به خصوص شهرستان کارون بودیم که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: پس از بارندگی گسترده و آبگرفتگی معابر، بسیجیان و گروه‌های جهادی به صورت داوطلبانه به میدان آمدند و امروز به منطقه کوی امام حسین(ع) قلعه چنعان برای رفع آبگرفتگی اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون ادامه داد: بسیجیان با استفاده از تانکرها و پمپ تخلیه آب، برای باز کردن معابر از آبگرفتگی اقدام کردند.

وی تصریح کرد: تخلیه آب از منازل و ملاحظه شرایط زندگی مردم باید در اولویت باشد چرا که آبگرفتگی تردد و عبور و مرور مردم را دشوار کرده است.

سرهنگ حمدی صخری یاداور شد: بسیج همواره در مواقع حساس با حداکثر ظرفیت پای کار بوده و به کمک مردم شتافته است.

به گزارش ایرنا ، بیشترین حجم بارش‌ها طی روز سه شنبه و در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات بود که در برخی مناطق استان باعث آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها و رودخانه‌ها شد.