۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85430336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده نیروی زمینی سپاه از نقاط مرزی کشور بازدید کرد

۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶
کد خبر: 85430336
فرمانده نیروی زمینی سپاه از نقاط مرزی کشور بازدید کرد

اهواز - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز جمعه به صورت  زمینی و هوایی از نقاط مرزی  شمال غرب ،جنوب غرب، غرب و جنوب شرق کشور بازدید و توانمندی‌ دفاعی و نظامی رسته‌های زیر مجموعه تحت امرش را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایرنا ، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور به همراه فرماندهان قرارگاهای حمزه سیدالشهدا ، نجف اشرف،عاشورا. کربلا و قدس  با حضور در مناطق مأموریتی قرارگاه های نیروی زمینی سپاه در مرزها ، آخرین وضعیت مناطق و یگان‌های مختلف  مستقر در مرزهای کشور، آمادگی‌های رزمی و دفاعی پاسداران و مرزداران را از نزدیک ارزیابی و در گفت و گوی چهره به چهره ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو به رزمندگان اسلام از هوشیاری، روحیه و انگیزه بالا و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

فرماندهان ارشد سپاه همچنین از پایگاه‌های مرزی شلمچه سرکشی و روند خدمت‌رسانی نیروی زمینی سپاه به راهیان نور را مورد ارزیابی قرار دادند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین در ادامه سفر خود به خوزستان توانمندی‌ دفاعی و نظامی رسته‌های زیرمجموعه را مورد ارزیابی قرار داد و بر تقویت توانمندی‌های کارکنان و سربازان این مجموعه تاکید کرد.

سردار پاکپور اظهار داشت: آمادگی کنونی یگان‌های نیروی زمینی سپاه از حیث تجهیزاتی و نیروی انسانی بسیار مطلوب است و رزمندگان  در اوج هوشیاری در حال مرزبانی از کیان اسلام و انقلاب هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به مرزداران گفت: امنیت مردم و کشور مرهون وجود شما عزیزان است.

وی افزود: در شرایطی که مردم شب ، روز و سال و به ویژه روزهای عید را در کنار خانواده و در نهایت آرامش و امنیت سپری می کنند، شما با از خودگذشتگی در برابر همه ی عوامل تهدید کننده امنیت مردم در نقاط مرزی حضوری دائمی دارید که ایفای این نقش و مسئولیت مهم و بزرگ بسیار ستودنی است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب ضمن قدردانی از تلاش‌ مجموعه کارکنان نیروی زمینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه، امنیت و آرامش خوزستان و مرزهای غرب کشور را مرهون مجاهدت، ایثارگری و رشادت نیروهای مسلح عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام نوروز به صورت  زمینی و هوایی از نقاط مرزی  شمال غرب ،جنوب غرب، غرب و جنوب شرق کشور بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha