زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: درمان مشکلات معیشتی، تلاش برای رشد اقتصادی با محوریت مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان به نام گذاری امسال و همچنین سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این نام گذاری و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نقشه راه و ریل گذاری برای مسوولان و صاحبان فکر و اندیشه است.

وی ادامه داد: کلید اساسی مشکلات کشور، رشد تولید است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند و این مهم در نام گذاری سال ها خودش را متبلور ساخته است.
امام جمعه زنجان گفت: جهش تولید در گرو مردمی کردن اقتصاد است و در این راستای باید موانع مردمی شدن اقتصاد را برطرف کنیم.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: سال گذشته در کشور هم رویدادهای شیرین و هم تلخ داشتیم و معنای عدالت هم همین واقع بینی است که باید نقاط قوت و ضعف را باهم ببینیم.
وی ادامه داد: توصیه من به مسوولان و جوانان این است که نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال توجه ویژه داشته باشند و نسبت به عملیاتی کردن رهنمودها تلاش بیشتری از خود نشان دهند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه راه غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی، رشد مستمر اقتصادی است، گفت: در این استان توسعه اقتصادی نیز اولویت برنامه هفتم لحاظ شده که البته توسعه توأم با عدالت مد نظر است.
وی خاطرنشان کرد: ارتقای جایگاه ایران در منطقه نیز از رهگذر تحقق رشد اقتصادی است.