۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۵۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85428135
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است

زنجان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: مشاغل خانگی و صنایع دستی در استان، زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است و جای کار در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی شامگاه سه‌شنبه در دیدار کارکنان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تبریک میلاد کریم اهل‌بیت (ع) ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: امسال بهار طبیعت و بهار قرآن با بارش رحمت الهی همراه بود و این بارش الهی موجب امید و نشاط در جامعه شده است.

وی اضافه کرد:اشتغالزایی برای جوانان، مرمت آثار تاریخی و توسعه گردشگری اهمیت زیادی برای استان زنجان دارد و در کنار آن تاریخ با عظمت این مرزو بوم باید در سطح مطلوب به گردشگران معرفی شود.

سید سعید صفوی، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان هم در این دیدار با تشریح اقدامات این اداره کل در سال گذشته و برنامه‌های امسال گفت: در حال مهیا کردن زیرساخت‌های گردشگری بیشتر در استان هستیم.

وی افزود: علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، مراکز اقامتی، امکانات تفریحی و حتی جاذبه‌های دست‌ساز می‌تواند ماندگاری گردشگران را در استان را تضمین کرده و زنجان را از معبر گردشگری به مقصد تغییر دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خواستار همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌های دولتی با هدف توسعه اقتصاد در سه حوزه مهم این اداره کل برای پیشرفت و ترقی استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha