تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵

شیراز-ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ٢۶اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و همچنان ادامه دارد که در این ایام حدود ۹۰۰ تُن سیب و پرتقال توزیع شده که دارای کیفیتی مطلوب است و اغلب مصرف کنندگان از کیفیت میوه ها رضایت داشتند. 

حسن شیخ‌نیا چهارشنبه در این باره به رسانه‌ها اظهار کرد: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار فارس با مدیریت استاندار و معاونت امور اقتصادی استانداری در توزیع میوه طرح تنظیم بازار به منظور رضایت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بود که نتایج طرح نشان داد مردم ضمن استقبال از میوه این طرح، شاهد کاهش قیمت ها در بازار بودند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: میوه طرح تنظیم بازار توسط سازمان و اتحادیه تعاون روستایی فارس تأمین شده و در اجرای این طرح هیچ‌گونه یارانه دولتی صرف نشده، همچنین ضایعات اجرای این طرح نزدیک به صفر بوده است.

وی اضافه کرد: تکریم مردم در توزیع میوه طرح تنظیم بازار مورد توجه قرار دارد که به همین منظور شماره‌های تماس درج شده بر روی بنرها جهت ارتباط مستقیم با سازمان های متولی یک اقدام موثر برای دریافت نظرات مردم بود که رضایت مردم را نیز به‌دنبال داشت.

شیخ‌نیا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و عرضه هرگونه میوه بی کیفیت با شماره تلفن های ۱۲۴ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

.سیب قرمز و سیب زرد با قیمت هرکیلوگرم ۳۲هزار و ۹۰۰ تومان، پرتقال تامسون با قیمت ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و پرتقال جیرفت با قیمت ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شده است