کرج - ایرنا - استاندار البرز از دستگاههای اجرایی استان خواست با تشکیل کمیته های فنی و تخصصی برای جهش تولید و جذب مشارکت های مردمی در اسرع وقت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی" روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز افزود: باید بر روی تحقق شعار سال متمرکز شویم که نیل به اهداف این شعار، کلید توسعه و رونق اقتصادی برای کشور و به تبع آن استان محسوب می‌شود.

استاندار البرز گفت: تمام دستگاههای استان به ویژه جهادکشاورزی که سهم قابل توجهی در شعار سال دارد، باید برنامه عملیاتی با زمانبندی و تعیین اهداف، ارایه دهند.

وی افزود: موضوع ارایه کالابرگ به ۶۰ میلیون ایرانی، مسوولیت و بار بزرگی است که دولت سیزدهم برای کسب رضایتمندی مردم به دوش کشید.

استاندار البرز بیان کرد: باید مردم را از این امکانی که فراهم شده آگاه کنیم و با نظرسنجی از نگاه مردم و مدیران به بررسی میزان رضایتمندی، چالش ها در این طرح بپردازیم.

وی افزود: متولیان، باید بی وقفه بازار را زیر نظر داشته باشند و با هر گونه تخلف مقابله کنند، همچنین ضرورت دارد روند تامین کالاهای اساسی در استان رصد شود و اقدامات لازم در زمان مناسب صورت گیرد.

عبداللهی از جهادکشاورزی استان البرز خواست تا وضعیت مرغداری ها و مراکز پرورش دام سبک را در استان بررسی و در جهت افزایش ظرفیت و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد اقدام کند.