تایباد- ایرنا- مسوول سیاسی قرارگاه شمال شرق ثامن الائمه (ع) گفت: اسراییل و دست نشانده‌هایش در محاصره جبهه مقاومت قرار گرفته‌اند و تا فروپاشی آنها مدت زمان کوتاهی باقی مانده است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی قاسم زاده نداف روز جمعه در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شیعه و اهل سنت تایباد افزود: پیام روز جهانی قدس، برداشتن علم ظلم ستیزی فارغ از هر مذهبی بوده و این روز متعلق به جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: از قضا امروز کسانی که مورد بزرگترین ظلم قرار گرفته اند، برادران اهل سنت ما در فلسطین هستند و بزرگترین حامی آنها جمهوری اسلامی ایران است.

مسوول سیاسی قرارگاه شمال شرق ثامن الائمه (ع) ادامه داد: رهبران مقاومت فلسطین بارها در محافل بین المللی اعلام کردند که بیشترین حمایت از فلسطین را جمهوری اسلامی انجام داده است، ایران اسلامی منطقه ای فکر نمی کند، بلکه برای ظهور منجی عامل بشریت زمینه‌سازی می کند.

وی بیان کرد: در جنگ های مدرن حجم کشته و تلفات انسانی نشان از پیروزی نیست، بلکه رسیدن به اهداف پیروز را مشخص می کند، اهداف آنها آزادی اسرای صهیونیستی، بازداشت یا شهید کردن رهبران مقاومت و از بین بردن تونل ها بود اما جز ۳۴ هزار شهید مظلوم کاری از آنها بر نیامد.

قاسم زاده نداف افزود: اسراییل توسط آمریکا هدایت می شود و آمریکا به دنبال این است تا بتواند توسط اسراییل به جمهوری اسلامی ضربه بزند که تاکنون به هدف خود نرسیده و نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه امروز مردم غزه به تنهایی از عهده اسراییل بر خواهد آمد، تاکید کرد: ما حامی مقاومت هستیم و در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهیم ماند.

مسوول سیاسی قرارگاه شمال شرق ثامن الائمه (ع) با اشاره به اینکه امروز توانمندی موشکی ما به حدی است که تمام پدافندهای دشمنان را دور می زند و نقطه زن به هدف می خورد، گفت: شهدای امروز کشور ما از بزرگترین چهره های نظامی و قهرمانان ملی ما بودند.

وی خاطر نشان کرد: اسراییل از چهار جهت تحت محاصره مقاومت است، اما به دلیل اینکه مدیریت حوزه رسانه در اختیار استکبار است، آنها صحنه را وارونه نشان می دهند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در تایباد از میدان «وحدت» در این شهر آغاز و در محل چهارراه «پست» با قرائت قطعنامه این روز به پایان رسید.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.