یزد- ایرنا- مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: شهید ورزشکار یزدی حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان، جانانه از وطن اسلامی خود دفاع کرد.

به گزارش ایرنا، "محمد حسن تقی زاده" روز شنبه با حضور در منزل پاسدار شهید حسین سرسنگی پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان را ابلاغ و از جایگاه والای این شهید تجلیل کرد و افزود: درجه شهادت افتخاری بزرگ برای درگذشتگان این حادثه و خانواده آنها است و خانواده شهدا جایگاه ویژه‌ای در محضر خدا دارند و امیدواریم شهیدان شفیع ما در روز قیامت باشند.

وی در این دیدار با عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید ورزشکار گفت: حامل پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان هستم و یاد این شهید ورزشکار گرانقدر که شجاعانه از جان خود برای دفاع از وطن گذشت را گرامی می‌دارم.

این مسئول گفت: وزیر ورزش و جوانان خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا به ویژه شهدای ورزشکار دارد و در اسرع وقت به من ماموریت دادند تا ضمن ابلاغ این پیام جویای احوال خانواده معزز شهید باشم.

تقی‌زاده با اشاره به نقش این جوان شهید در برقراری امنیت و حفظ مرزها، حادثه تروریستی راسک را محکوم کرد و شهادت و زخمی شدن جمعی از پاسداران سپاه الغدیر یزد را تبریک و تسلیت گفت.

پاسدار شهید حسین سرسنگی از قهرمانان رشته رزمی کونگ‌فو بود.

در حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان سه تن از پاسداران سپاه الغدیر یزد شهید شدند.

استان یزد بیش از ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.