آیین استقبال از شهدای حادثه تروریستی راسک در یزد برگزار شد+فیلم

یزد- ایرنا- آیین استقبال از پیکرهای مطهر سه شهید حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان پنجشنبه شب با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و مومن و مسئولان در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و سه شهید تیپ الغدیر یزد شامل شهدا امیرمحسن حسن نژاد، حسین سرسنگی و حسین انتظاری گرامی داشته شد.

در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهیدان علاوه بر مرثیه سرایی و عزاداری، شرکت‌کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر خود به دشمنان انقلاب اسلامی ابراز داشتند.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای استان در حادثه تروریستی راسک و چابهار سیستان و بلوچستان فردا ( جمعه ) همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد برگزار می‌شود.

پیکرهای شهدا فردا از میدان شهید بهشتی (ره) به سمت حسینیه شهدای امیرچقماق و سپس مسجد ملااسماعیل برای اقامه نماز تشییع می‌شوند.

پس از نماز جمعه پیکر شهید حسن نژاد برای تدفین در گلزار شهدا از میدان امام رضا علیه السلام به سمت گلزار شهدای خلدبرین تشییع خواهد شد.

همچنین پیکر شهید سرسنگی در علی آباد تفت و پیکر شهید انتظاریان در اردکان تشییع و تدفین خواهند شد.

به دنبال حمله تروریستی شب گذشته گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از مدافعان و سبزپوشان حریم امنیت و ولایت سپاه الغدیر استان یزد که برای تامین امنیت مرزهای جنوب شرق حضور یافته بودند زخمی و سه نفر از عزیزان پاسدار به فیض شهادت نائل آمدند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha