تهران بزرگ - ایرنا - عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در خصوص برخی موضع‌گیری‌های سیاسی در شورا گفت: اگر بتوانیم ریل‌گذاری‌ کرده و به نحو صحیح اقدامات شهرداری و مدیریت شهری را در جهت نفع مردم اصلاح کنیم، نباید از این اقدامات تلقی سیاسی داشت.

جعفر شربیانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اساسا حوزه‌های خدماتی نباید با موضوعات سیاسی آغشته شود اما در شورای شهر تهران لاجرم گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه در شورای شهر تصمیم‌گیری‌های مهمی صورت می‌گیرد، افزود: در هر صورت سطحی از تصمیم‌گیری‌ها در شورای شهر شکل می‌گیرد و همین موضوع بستر را برای موضع‌گیری‌های سیاسی فراهم می‌کند.

شربیانی با اشاره به اینکه تضارب آرا به نفع مردم مساله خوبی است، اضافه کرد: اگر بتوانیم ریل‌گذاری‌ کرده و به نحو صحیح اقدامات شهرداری را در جهت نفع مردم اصلاح کنیم، نباید از این اقدامات تلقی سیاسی داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم ما آگاه و فهیم هستند، گفت: مردم همیشه چند قدم از مسوولین جلوتر هستند، در همه دوره‌ها اعم از قبل، حین و بعد از انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مردم متوجه تفاوت بین کار سیاسی انتخاباتی و اصلاح امور به نفع خود هستند.

وی تاکید کرد: بهترین تشخص به عهده مردم است و آنها تفاوت بین خادمان‌شان و کسانی که به نفع آنها کار نمی‌کنند را می‌دانند.