چمران: اتفاقات جلسه قبل شورا نشان از زنده بودن و پویایی داشت

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاقات جلسه قبلی شورا (یکشنبه ۹ اردیبهشت) که در آن مباحث و اختلاف نظرهایی بین اعضا و شهرداری درمورد حمل و نقل عمومی پیش آمد، گفت: این اتفاقات معمولی است و نشان از زنده بودن پارلمان شهری و شورا دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران روز سه شنبه در ابتدای جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: اتفاقاتی در جلسه گذشته افتاد که نشان داد شورا زنده است و برای اینکه اعضا دلشان برای حمل و نقل می تپد، این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این مسائل طبیعی است و یک شورا و مجلس زنده چنین خصوصیتی دارد.

به گفته چمران، ما در شرایط خاص دنیا هستیم به همین دلیل نباید برخی مدارک را رسانه ای و مطرح کنیم زیرا این رفتارها آسیب می رساند و ضرر می رساند.

وی با بیان اینکه این مسائل آسیب می رساند و البته تقصیر شورایی ها نبود، گفت: خدا کند در این قضیه(حمل و نقل عمومی) اتفاق بدی نیفتد.

چمران درمورد برگزاری نمایشگاه اکسپو و کتاب در مصلا هم گفت: ما بارها در این مورد گفته ایم و وظیفه دوستان رسانه ای است که نظرات مردم را در این مورد اخذ کنند.

وی افزود: ابزار قانونی برای این موضوع این است که ما پیگیری کنیم و از طریق مراجع ذیصلاح مثل دادستانی اقدام و با اقای وزیر صمت در این مورد صحبت کردم و قول هایی دادند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: البته همین که نمایشگاه آفتاب را به رسمیت شناختند خوب است و باید این نمایشگاه را تقویت کنیم تا در روال طبیعی، نمایشگاه ها در این مکان برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha