تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

قزوین - ایرنا - دبیر هیات دوچرخه سواری استان قزوین گفت: حسین زنجانیان و طاها قابلی دوچرخه سواران کوهستان این استان به همراه ۶ ملی پوش دیگر کشورمان امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کشور مالزی شدند.

محسن شیخ سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی دوچرخه کوهستان کشورمان برای آمادگی هرچه بیشتر نفراتش، اردوهای آمادگی خود را پیش از این در استان های تهران و گیلان برگزار کرده بود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه از تیم هشت نفره اعزامی به کشور مالزی، ۲ دوچرخه سوار قزوینی نیز حضور دارند، افزود: حسین زنجانیان دارنده مدال برنز سال ۹۸ مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان است و طاها قابلی نیز قهرمان چند دوره کشورمان تیم ملی کشورمان را در مالزی همراهی می کنند.

شیخ سلیمانی تصریح کرد: دوچرخه سواران قزوینی در بخش دانهیل (سراشیبی) همراه با تیم ملی به مسابقات مالزی اعزام شده اند.

دبیر هیات دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوچرخه کوهستان رشته امکاناتی و تجهزات محور است، تیم های حاضر در رقابت های قهرمانی آسیا به هیچ عنوان با ما قابل مقایسه نیستند اما ورزشکاران ایرانی همیشه در رقابت های بین المللی و در شرایط بسیار سخت هم توانسته اند برای میهن اسلامی افتخار آفرین باشند و ما نیز در این دوره از رقابت امیدوار به کسب عنوان هستیم.

مسابقات قهرمانی آسیا در بخش دوچره کوهستان از چهارشنبه هفته جاری به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد.