ملارد - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در سفر نیمروزی به شهرستان ملارد پای درد دل و دغدغه تعدادی از تولیدکنندگان و صنعتگران این شهرستان نشسته و برای پیگیری و حل مشکلات آنان دستورات لازم صادر نمود.

به گزارش ایرنا، احمد اسدیان، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور روز سه شنبه به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی دهک شهرستان ملارد بازدید کردند .

در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل های دارویی و ورزشی بودند مورد بازدید و سرکشی قرار گرفته و توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیشرو توسط مدیران عامل این واحدها ارائه گردید.

در ادامه این بازدید ها، درجلسه ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزارگردید، موارد و خواسته های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضاء در قالب مصوبه ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ گردید.

قابل ذکر است، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، مدیران کل صمت و جهاد کشاورزی استان تهران را همراهی می‌کردند.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.