فرماندار ملارد: دولت سیزدهم با جدیت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کند

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: دولت سیزدهم تمام توان خود را به کار گرفته تا با جدیت از سرمایه‌گذاران، صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت کند.

به گزارش ایرنا از فرمانداری ملارد، جابر کریمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: مجموعه نظام به ویژه دولت سیزدهم خود را ملزم به حمایت از تولیدکنندگان داخلی می داند، با اقدامات حمایتی انجام شده در همین راستا، بیش از ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد طی ۶ ماه گذشته فعال شده و به چرخه تولید بازگشته است.

وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی به ویژه اعضای این ستاد حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان را از وظایف اصلی خود می دانند و این امر مهم در سایه همدلی و در کنار هم بودن تحقق پیدا خواهد کرد.

کریمی اظهار داشت: مصوباتی که در این جلسه انجام شده لازم الاجرا است و دستگاه های عضو ستاد باید تا حصول نتیجه موارد را پیگیری و نتیجه تا جلسه اتی به دبیرخانه اعلام شود.  

فرماندار ملارد تاکید کرد: درخواست هیچ تولیدکننده و صنعت گری نباید در ادارات شهرستان معطل بماند و در کمترین زمان خواسته های آنان رسیدگی شود.

در ادامه این نشست، فرماندار ملارد به همراه تعدادی از مدیران و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، از ۲ واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی صفادشت بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha