اهواز - ایرنا - مسئولان و نهادهای مختلف  استان خوزستان در پیام‌هایی جداگانه شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، مسئولان و نهادهای مختلف استان خوزستان پیام تسلیت منتشر و با ملت ایران ابراز همدردی کردند.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی روز گذشته در مسیر بازگشت از منطقه خداآفرین به تبریز در شرایط بد جوی دچار سانحه شد و همه سرنشینان این بالگرد از جمله آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به شهادت رسید.

رئیس جمهوری مردمی که عطر اخلاصش در فضای کشور پیچیده بود

در پی شهادت جانگداز دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراه، دکتر محمدحسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیام تسلیتی صادر نمود.
متن این پیام به شرح زیر است؛
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به شهادت رسید در حالی که در دور افتاده‌ترین نقطه مرزی کشور در حال خدمت بود.
رئیس جمهوری به معنای واقعی کلمه مردمی که عطر اخلاصش در فضای کشور پیچیده بود و مایه امید و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده بود.
رئیس جمهوری به معنای واقعی کلمه ولایت‌مدار که صدق گفتار و رفتارش مایه اقتدار و پیشرفت کشور شده بود.
او در تمام ادوار و در هر پست و مسئولینی که بود با کارنامه ای پاک و روشن و شفاف خدمت کرد و موجبات ارتقاء و رشد را با جدیت و پاک دستی فراهم می کرد.
ساده زیستی، ایمان قوی، اخلاص، ولایت مداری، پاک دستی، سخت کوشی و جدیت و عشق به اسلام و ایران از خصوصیات بارز این سید بزرگوار بود که برای ایران اسلامی عزت آفرینی نمود.
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای همگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.
در پایان با تمام وجود از ذات اقدس الهی، طول عمر توام با عزت و سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خواستارم.

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ملت ایران و دیگر همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیموَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَخبر غمبار عروج ملکوتی روح بلند خادم الرضای ایران و همراهانشان در سحرگاه ولادت امام رئوف علی‌بن موسی الرضا (ع) پس از ساعت‌ها بیم، انتظار، امید و حزن، قلوب ملت ایران و دل‌های آزادگان جهان را به داغی بزرگ نشاند.

پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی خوزستان

مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان شهادت در پیامی اعلام کرد: آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، مصداق بارز فنای فی الله و عین صدق و کمال و یادآور خون مردانی است که به عهد خود با خداوند وفا کرده و در راه خدمت به مردم کشته شده اند.

آیت الله رئیسی، خادم الرضا(ع) و خادم ملت شریف ایران که چهار دهه مجاهدانه و تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش در راه خدمت به مردم و اعتلا و پیشرفت کشور از پای ننشست و مجاهدانه در این راه و در سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به درجه رفیع شهادت رسیدند.

یاد وخاطره ایشان و تمامی شهدایی که پرچم کاروان انسانیت را شکوهمندانه به دوش می کشند و تاریخ بشریت را آبرو می بخشند تا ابد جاویدان خواهد بود.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه و به نیابت از خانواده بزرگ بهزیستی استان خوزستان، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، مالک رحمتی استاندارمحترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب (دام ظله)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای شهدای این سانحه غمبار مغفرت واسعه الهی و علو درجات را مسألت می نمایم.


بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در پی شهادت رییس جمهور خدوم، محبوب و انقلابی ایران اسلامی و هیات همراه، بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود:
بسم الرحمن الرحیم
شهادت رییس جمهور مکتبی و مردمی، خادم الرضا(ع)، سید محرومان و خادم مستضعفان، حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه را محضر بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، کارگزاران انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نماییم. عمری تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر، خاطرات دولت انقلابی و خدمتگزار شهیدان رجایی و باهنر را در اذهان ملت انقلابی ایران اسلامی زنده کرد. بدون شک ملت عزیز و قدردان ایران اسلامی، این راه نورانی و پر افتخار را با عزمی راسخ و قوی تر از گذشته ادامه خواهند داد.

پیام تسلیت رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

مجید نبی پور رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پیامی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه ایشان در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در پیام وی آمده است:

شهادت رییس جمهور محبوب و مجاهد و هیئت همراه ایشان در حادثه دلخراش سقوط بالگرد دل مردم ایران را به درد آورد.

فقدان عالم وارسته شهید آیت الله ابراهیم رییسی یاور محرومان و هیئت همراه ایشان که در مسیر خدمت به خلق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند سخت و جانکاه است.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ، عموم مردم کشور به خصوص به بازماندگان گرامی ‌شان تسلیت عرض می‌ کنم و علو درجات آنان را از خداوند متعال خواهانم.

پیام تسلیت مدیر کل کتابخانه های خوزستان 

عباس حسین زاده مدیر کل کتابخانه های خوزستان در پیامی اعلام کرد: عروج جانسوز رییس جمهور خدوم، شهید آیت الله ابراهیم رییسی و همراهانشان در سانحه هوایی، ایران و ایرانی را به سوگ نشاند و ملل دیگر را به شوک زده کرد.
کارنامه ی گران بار آن شهید سعید در مسئولیت های مختلف قضایی و اجرایی، نام آن مرحوم را با خدمت به مردم در تاریخ جمهوری اسلامی گره زده که در نهایت نیز در این راه، جان به جان آفرین تسلیم نمود.
با تسلیم به مشیت الهی و صبر بر مصیبت های ناگزیر زندگی، ضایعه شهادت رییس جمهور فقید سید ابراهیم رییسی را به اقشار مختلف جامعه به خصوص کتابداران شریف و اهالی فرهیخته کتاب و کتابخانه های عمومی تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان علو درجات برای شهدای این حادثه ناگوار را مسئلت می نمایم.

بیانیه تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی شهادت رئیس‌جمهور 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را به پیشگاه حضرت صاحب‌الزمان (عج‌)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، بیت مکرم و بستگان آن فقید رستگار و همه ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت. 
در این بیانیه آمده است: روح بلند رئیس جمهور محبوب دولت مردمی، خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدمتگزارِ خدوم و شریف ایشان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه، مالک رحمتی استاندارآذربایجان شرقی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور سردار سرتیپ موسوی و سایر همراهان، ضایعه‌ای اسفبار و مایه‌ی تألم مردم ایران اسلامی است.  
 در ادامه اعلام شده است:  "شهید جمهور" آیت‌الله رئیسی(رحمه الله علیه)، سالک متواضع، خادم برجسته‌ی ملت و مجاهد پرتلاش و انقلابی در شب میلاد حضرت علی‌ابن‌ موسی‌الرضا(علیها السلام) میهمان امام رئوف شد؛ بزرگ مردی که مظلومیت و شهادت را از استادش شهید بهشتی به ارث برد و پرونده خدمت خود را که در حیات انقلابی و سیاسی و فرهنگی ایران، منطقه و جهان نقش پر رنگی داشت؛ با مدال سیدالشهدای خدمت به پایان رساند.


پیام تسلیت مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان 

شهرام ملائی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پیامی بیان کرد: خبر تلخ و دردناک  شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خادم الرضا، حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، موجب اندوه ملت شریف ایران اسلامی و تمامی آزادگان جهان شد.

این مصیبت بزرگ حین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر به مردم رخ داد و همگان را در بهت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم و یاران صدیق انقلاب و رهبری فرو برد.

 اینجانب شهادت عالم برجسته  آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را  به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمامی دولتمردان جمهوری اسلامی ایران، ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار استان خوزستان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان

 در پی شهادت افتخارآفرین مجاهد خستگی‌ناپذیر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) و هیأت همراه، داود میرشکار، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان پیام تسلیتی به شرح زیر منتشر کرد.

شهادت افتخارآفرین و روشنگر سید محرومان، یار وفادار انقلاب اسلامی، امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حضرت آیت‌الله رئیسی (رضوان‌الله تعالی علیه)، رئیس جمهوری محترم و هیئت همراه موجب تألم و تأثر فراوان گردید. 
 
این مجاهد خستگی‌ناپذیر، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران نمود و نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار ایشان در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالم و مبارزی خستگی‌ناپذیر در مقابل نسل امروز و آینده‌ی ایران اسلامی قرار داده است. 

داغ جانسوز دیگری که امروز متحمل هستیم فقدان رجل الهی، آیت الله آل هاشم است. در دل مردم جای داشت و عزیز مردم تبریز بود. رحمت و رضوان الهی بر او و وزیر امورخارجه‌ی‌ پرتلاش جناب آقای امیرعبدالهیان و استاندار جوان آذربایجان شرقی و سایر همراهان این عزیزان. 
 
این مصیبت جانگداز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ، ملت شریف ایران، مراجع عظام ، حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم شهیدان خدمت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم برای آن مبارز فقید و همراهانشان ، رحمت واسعه الهی و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسألت دارم.

پیام تسلیت فرماندار ویژه خرمشهر

 مسعود خواست خدایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم الرضا(ع)، خادم ملت، مرد میدان و یار رهبری را تسلیت گفت.

خبر شهادت سیدالشهدا خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جهادی و محبوب کشورمان وهمراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد. آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کرد و در میدان جهاد و خدمت به مردم همزمان با شب ولادت علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد. اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، شهادت جانسوز خادم الرضا حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب ، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، ملت غیور و شجاع ایران اسلامی و بخصوص مردم شهید پرور شهرستان خرمشهر تسلیت عرض نموده و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام و همراهانش را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

پیام تسلیت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند
علی زارعی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در پس وقوع سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، پیامی صادر کرد. 
شهادت جانسوز فقیه نستوه، مجاهد فی سبیل الله و خادم الرضا، رئیس جمهور خدمتگذار، مردمی و محبوب «حضرت‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» به همراه وزیر سخت‌کوش امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار انقلابی این استان و سایر همراهان سانحه سقوط بالگرد، موجب تأثر و تألم آحاد ملت شریف ایران و مردم منطقه آزاد اروند گردید. 
از ویژگی‌های این عالم وارسته، تعهد کم‌نظیر به خدمت، دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات و معیشت مردم، ارتباط با آحاد و اقشار، تلاش برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور تؤام با حفظ کرامت و تمکین از ارزش‌های اسلام و انقلاب بود. 
اینجانب شهادت تأثر برانگیز ایشان و سایر همراهان خدوم و نستوه و یاران صدیق انقلاب را به پیشگاه قدسی حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی، تسلیت عرض نموده و برای شهدای این حادثه از درگاه احدیت طلب رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان و مردم ایران صبر و اجر مسئلت می‌نمایم. 

 

پیام تسلیت مدیر کل امور عشایر خوزستان

پیام تسلیت سید اسکندر موسوی زاده مدیرکل امور عشایرخوزستان به شرح زیر است: 

شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا و خادم شریف ملت ایران و هیأت همراه، موجب اندوه و تالم خاطر شد.

شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در طول حیات پر برکت خود، از ابتدای انقلاب اسلامی راه خدمت به مردم را برگزید و همواره دغدغه مردم را داشت و در دوران تصدی ریاست قوه قضاییه و ریاست جمهوری بی شک آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشت که قطعاً توشه‌‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب از طرف خانواده بزرگ عشایرخوزستان شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه را به محضر امام زمان والعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای(مدظلله العالی) و ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی تسلیت می‏‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی را مسئلت دارم.

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

با قلبی آکنده از غم و اندوه فراوان درگذشت شهادت‌گونه رئیس محترم جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

این ضایعه دردناک قلب جامعه دانشگاهی را به درد آورد چرا که آیت‌الله رئیسی نمونه و الگوی یک مدیر تراز انقلاب بود. ایشان به راستی شاگرد اصلح مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بودند و در تمامی عرصه‌ها چه در ریاست قوه قضاییه و چه در ریاست قوه مجریه همواره هدف و رسالت را در خدمت خالصانه به مردم می‌دیدند و در نهایت نیز در همین راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ امیدواریم که خدمات و توفیقات ایشان در منظر تاریخ و عموم مردم ایران همیشه به یادگار بماند و راه ایشان الگوی سایر مسئولین باشد.
همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز آیت‌الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبداللهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به مردم غیور و قهرمانِ استان آذربایجان شرقی، خانواده محترم سوگواران و  عمومِ هموطنان عزیز ایران تسلیت عرض نماییم و در پیشگاه خداوند برای بازماندگان صبری عظیم آرزو داریم.
در پایان نیز از ملت شریف ایران تقاضا داریم که با حضور پرشور در مراسم تشییع این شهیدان راه میهن، یاد و خاطره آنان را گرامی دارند و تسلی خاطری برای خانواده محترم این عزیزان باشند.

پیام تسلیت نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

آیت الله کعبی،  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت رییس جمهور محترم آیت الله سید ابراهیم رییسی و  همرانایشان پیام تسلیت صادر کرد.

در حادثه ی تاسف بارِ سقوط بالگرد، رئیس جمهور مردمی آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی و خدمتگزاران به ملت و نظام اسلامی آیت الله  آل هاشم امام جمعه محترم تبریز،دکتر امیر عبدالهیان وزیرمحترم امور خارجه و دکترمالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان (رحمة الله علیهم اجمعین) در حین انجام وظیفه  جان به جان آفرین تسلیم و به لقاء الله شتافتند.

مرحوم آیت الله  اقای سید ابراهیم رئیسی رضوان الله تعالی علیه این خادم بزرگ امام رضا علیه السلام وجمهوری اسلامی،  نماد مدیریت جهادی خستگی ناپذیر در خط ولایت و خدمت به دین و ملت در مسیر تحقق اهداف  انقلاب اسلامی است.  
 
این ضایعه  سنگین که یادآور  شهادت ایت الله دکتر شهید بهشتی و یارانشان و شهید رجائی و شهید باهنر است،  رهبر معظم و ملت ایران و مقاومت اسلامی ودوستداران انقلاب اسلامی را در سرتاسر جهان دچار ماتم و اندوه نمود.   

بی شک پرچم افتخار خدمت برای اعتلای اسلام و ایران با استحکام و بدون توقف برافراشته خواهد ماند و هیچ گونه خللی در عزم و اراده ملت و تمشیت امور کشور  ایجاد نخواهد شد.  

با عرض تسلیت به رهبری عزیزمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله و ملت ایران و دعا برای طول عمر با عزت همراه با توجهات خاصه ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برای  رهبری فرزانه این  ولی امت و پدر ملت   علو درجات این شهدای بزرگ خدمت و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم داغدیده و کلیه بازماندگان از خدای بزرگ مسالت می نمایم که به لطف و کرم خود جزای اوفی همراه با عنایت خاصه پیامبر و آل طاهرینش علیهم السلام به این خادم الرضای والا مقام شهید  ویاران گرانقدر شهیدشکرامت نماید.

پیام تسلیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان به مناسبت شهادت رییس جمهور

 فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پیامی شهادت رئیس محترم جمهور، وزیر امور خارجه و  هیئت همراه را در حادثه‌ دردناکِ سانحه هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان( عج)، فرمانده معظم کل قوا و مردم شهید پرور خوزستان تسلیت گفت.
 
در این پیام آمده است: با نهایت تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت رییس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزن و اندوه افزود، که جا دارد به ملت غیور ایران خصوصا مردم شهید پرور استان خوزستان و خانواده محترم سوگواران  تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو نمایم.


پیام تسلیت امیررضا هدایی نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری 

متن پیام به شرح زیر است:

با کمال تأسف و تألم خبر درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور مردمی و با کفایت آیت الله شهید دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان را دریافت نمودیم.
دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی، مشحون از خدمت صادقانه و مخلصانه به همه آحاد جامعه خصوصا قشر محروم و مستضعف بود. این خدمات در کنار شخصیت اخلاقی و متواضع، چهره ای محبوب و دوست داشتنی از ایشان در دل مردم تصویر کرده بود.
رفقای دیگر ایشان در مسیر خدمت و شهادت شخصیت های برجسته دیگری همچون آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه مجاهد که خود از چهره های مطرح در جبهه مقاومت بود و استاندار جوان و انقلابی آذربایجان شرقی آقای دکتر رحمتی و دیگر همراهان بودند.
اینجانب این مصیبت را محضر مقام معظم رهبری و عموم مردم قدرشناس ایران و مردم شریف خوزستان تسلیت عرض می کنم.
بدون شک همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب تاکید نمودند مسئولین لحظه‌ای در خدمت گذاری و انجام وظایف خود تعلل و سستی نخواهند کرد.


پیام تسلیت دکترپاپی زاده منتخب مردم شریف دزفول درمجلس دوازدهم به مناسبت شهادت رئیس جمهور وجمعی ازمسئولان کشور

خبر دردناک و تلخ شهادت آیت الله دکترسید ابراهیم رئیسی خادم الرضا،سیدمحرومان،یاور رهبری و شهادت دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر جهادی امورخارجه وجمعی دیگر از مسئولان در سانحه جانسوز بالگرد،موجی از غم واندوه را در دل مردم ایران و دوستداران انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورها پدید آورد.

 اینجانب شهادت رئیس جمهور مردمی،وزیر امورخارجه وهمراهانشان را به مقام معظم رهبری،خانواده معظم شهدا و مردم شریف ایران  تسلیت عرض می نمایم و ازخداوند منان برای این عزیزان،رحمت واسعه ی الهی و برای دیگر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق خدمت روز افزون را خواستارم.

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در پی شهادت‌ رئیس جمهور  
 
 محمدرضا دانیاری مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در پیامی شهادت‌ خادم الرضا علیه السلام و خادم ملت ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت شرح زیر است: 

خبر جانسوز شهادت خادم الرضا(علیه السلام) رئیس جمهور مغتنم، با کفایت و مجاهد حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سالروز ولادت امام رضا (ع) باعث غم و اندوه فراوان گردید.

فقدان این جمع خدمتگزار پاداش مجاهدت های آنان بود. بی شک تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیر ریاست جمهور با کفایت در اذهان مردم شریف ایران و آزادگان جهان ماندگار خواهد ماند.

سید محرومان آیت الله رئیسی با از جان گذشتگی تمام از لحظه لحظه عمرشریف شان برای خدمت به مردم و کشور استفاده کرد و سرانجام در این مسیر با نثار جان خویش ثابت نمود حقیقتا مرد خدمت و صداقت است و بی شک رییس جمهور سعید و همراهان گرامی اش امروز میهمان خوان کریمانه رضوی هستند. 

اینجانب از طرف خود و کارکنان خدوم شرکت لوله سازی اهواز، فقدان این خدمتگزاران عزیز و مردمی و مخلص را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی و مردم آگاه و بصیر و همیشه درصحنه ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان خصوصاً دولت محترم و مردمی و سایر قوا و خدمتگزاران ملت تسلیت عرض می‌کنم و اطمینان دارم راه پر افتخار ایشان تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی توسط خادمان صدیق نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران ادامه می یابد.


پیام تسلیت مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان

متن پیام محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان به شرح زیر است: 

شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور انقلابی و مردمی کشورمان و جمعی از همراهانش غمی بزرگ و سترگ است که برای آحاد مردم باور پذیر نیست. این مصیبت بزرگ که حین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر و هیات همراه به مردم رخ داد و همگان را در بهت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم و یاران صدیق انقلاب و رهبر معظم انقلاب فرو برد. 
مصادف شدن این شهادت با روز میلاد امام رضا(ع) و سال ها حضور آن شهید بزرگ در آستان مقدس رضوی نشان از دلدادگی و خلوص نیت دارد. 
 
اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله سید ابراهیم رئیسی رحمه الله علیه و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به ساحت مقدس ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمامی دولتمردان جمهوری اسلامی ایران، ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار و خانواده معظم شهداء تبریک و تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم. 

پیام تسلیت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
 داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در پیام تسلیتی اعلام کرد: رضا، راضی بودن است، تسلیم محض در برابر خواست و مشیت الهی است و عجیب نام بزرگمرد ایران با رضا در هم آمیخته است. تنفیذش، راه و رسم زندگی‌اش، خدماتش و اکنون عروج ملکوتی‌اش.
خادم الرضایی که خدمت به خلق اوجب واجبات ریاست جمهوری‌اش بود. کودک را می‌شناخت و آینده‌ی روشن این مرز و بوم را در گرو تربیت اسلامی کودک می‌پنداشت. 
می‌دانست که کودک و نوجوان باید ببیند تا بیاموزد. پس با تلاش بی وقفه، با متانت و بزرگواری و با پرواز شهادت گونه‌اش برای نسل آینده الگویی ساخت مثال زدنی. 
ما خدمتگزاران کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری خوزستان با غم و اندوه فراوان شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و علی الخصوص کودکان و نوجوانان آینده سازان ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. 
ان شاالله رهنمودهای آن عالم برجسته چراغی باشد در مسیر هدایت و ساخت فردایی نورانی.

برچسب‌ها